یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

مکثی بر ولنگاری فرهنگی در رسانه ملی؛

وقتی مدیران صدا وسیما همچنان به دنبال «ستون پنجم فرهنگی » می گردند!

ولنگاری در صدا وسیما-الهام پاوه نژاد-علی عسگری

سینماپرس: در شرایطی که ریاست سازمان صدا و سیما همچنان به دنبال ستون پنجم فرهنگی دشمن می باشد؛ خانم بازیگری!‌ مجریِ برنامه افطاری «مکث» در شبکه دوم سیما شده که با طیب خاطر عکس‌های بی‌حجاب و بسیار زننده خود را در صفحات بی در و پیکر مجازی منتشر کرده است!

به گزارش سینماپرس، قطعا وقتی این سلبریتی چنین برنامه‌ای را اجرا می‌کند، عوامل برخی از سریال‌ها نیز ابایی نخواهند داشت که محتوای ناهنجار در فیلم خود بگنجانند. زیرا اطمینان خاطر دارند که با وجود عناصر نفوذی در بدنه رسانه ملی کارشان نیمه تمام نخواهد ماند!
اما در این میان سوال اینجاست که تصمیم گیرندگان و تهیه کنندگان تلویزیون بر اساس کدام شاخصه و با استناد به چه دلیل عقلی و حرفه‌ای از چنین افرادِ باری به هر جهت! برای اجرای برنامه و حضور در سریال‌ها دعوت به‌عمل می‌آورند؟ افرادی همچون این بازیگر که یک روز برای ظاهرسازی و خودنمایی بیانیه تصنعی صدای آبان را امضا می‌کنند، روز دیگر در تنور آتش دخترآبیِ توهمی‌شان می‌دمند و روز دیگر برای نوشین جعفری هتاک به مقدسات اسلامی و جاسوس سرویس‌های اطلاعاتی به مرثیه و ماتم سرایی می‌پردازند!
طرح این سوال عقلانی بجاست که قانون گم شده‌ی اداره صداوسیما چه زمانی رخ خواهد نمود؟ امیدواریم مجلس جدید به دور از انفعال، کلید وصلی برای یافتن این حلقه مفقوده باشد...
*وایپ

نظرات

  • محمد ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۸
    0 0
    گل بگیرن این صداوسیما رو که فقط محل جولان این بازیگران بی بندوباراست

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.