یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

دروغ پراکنی و حاشیه سازی در سینما/۴

مهام: وضعیت سینما در دولت دهم به مراتب منظم تر، مشخص تر و مطلوب تر از این دوره بود!/ عادلانه رفتار کنید!

علی مهام

سینماپرس: علی مهام تهیه کننده سینما و تلویزیون در پی فرافکنی، حاشیه سازی و تخریب های پی در پی رئیس هیأت مدیره خانه سینما گفت: اینکه برخی افراد کم کاری های خود را به گردن مدیران در دولت های گذشته می اندازند کاری بسیار غلط است؛ بنده معتقدم وضعیت سینما در دولت دهم به مراتب منظم تر، مشخص تر و مطلوب تر از این دوره بود و آقای اسعدیان باید خودشان پاسخ بدهند که با چه استدلالی چنین مطالبی را بیان کرده اند!

تهیه کننده فیلم سینمایی «نیما یوشیج» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بنده معتقدم فقدان یک قانون مدون در تمامی بخش ها و حوزه های سینمایی به خصوص در امور صنفی مربوط به اهالی سینما باعث می شود تا افراد همواره مشکلات، نقصان ها و کم کاری های شان را به گردن دیگران بیندازند! این اتفاق خیلی ناراحت کننده است. قطعاً اگر فرد یا افرادی توانایی مدیریت درست را ندارند باید پست های خود را به افراد توانمند واگذار کنند و تنها دغدغه شان رفع مشکلات زیربنایی در سینما به خصوص در زمینه مسائل رفاهی سینماگران باشد.

این سینماگر خاطرنشان کرد: این قبیل اتفاقات، جوسازی ها و حاشیه سازی نشان می دهد که ما امروزه بیش از هر چیزی نیازمند یک قانون گذاری در سینما هستیم که همه دولت ها و مدیرانی که از این پس اداره امور سایر دستگاه ها و نهادهای مرتبط با سینما را بر عهده می گیرند مکلف به اجرای آن باشند و از آن قانون تبعیت و پیروی کنند و تغییر مسئولان در دولت ها منجر به تغییر قوانین نشود.

مهام با تأکید بر اینکه این روزها هرکس بر اساس سلایق شخصی اش پیش می رود و همین مسأله باعث ایجاد تبعیض میان سینماگران شده اظهار داشت: خطاب من به مدیران این است که عادلانه رفتار کنند؛ بی تردید اگر اندکی عدالت وجود داشته باشد باید دست تمامی سینماگران پر باشد و کسی در مشکل مالی و معیشتی به سر نبرد.

وی در خاتمه اظهاراتش افزود: امیدوارم یکایک مدیران سینمایی به جای فرافکنی در پی رفع بحران و مشکلات متعدد سینمایی به خصوص در زمینه مسائل معیشتی و رفاهی اهالی سینما باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.