شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

در دوران پساکرونا؛

«وضعیت حساس کنونی» به تئاتر شهر خواهد رفت

تئاتر شهر

سینماپرس: رحمان سیفی آزاد قصد دارد نمایش «وضعیت حساس کنونی» را در دوران پساکرونا روی صحنه ببرد.

به گزارش سینماپرس، رحمان سیفی‌آزاد کارگردان تئاتر درباره برنامه فعالیت خود در دوران پساکرونا، به مهر گفت: نمایشنامه «وضعیت حساس کنونی» را که اثری اجتماعی است نوشته‌ام. این نمایش دارای ۷ تا ۸ بازیگر است و پیش از اینکه شرایط تعطیلی‌های کرونایی ایجاد شود، قصد اجرای آن را داشتم.

وی درباره سالن مدنظر برای اجرای «وضعیت حساس کنونی»، یادآور شد: پیش از این شرایط با مدیر محترم مجموعه تئاتر شهر برای اجرای این نمایش در سالن اصلی به توافق رسیده بودیم ولی حالا که شرایط کرونایی بر تئاتر تأثیر گذاشته، باید دید با تغییراتی که در نوبت اجرای نمایش‌های دیگر به وجود آمده آیا باز هم نوبت اجرای سالن اصلی تئاتر شهر به من تعلق می‌گیرد یا نه.

سیفی آزاد درباره رایزنی با سالن‌های تئاتری دیگر، گفت: شرایط موجود و تعطیلی‌های کرونایی پیش آمده، باعث شده تا جدول اجراهای همه سالن‌ها از جمله مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه ایرانشهر با تغییر همراه شوند به همین خاطر در انتظار پایان شرایط موجود هستم تا برای دریافت نوبت اجرای «وضعیت حساس کنونی» رایزنی کنم.

وی در ادامه به عرضه نسخه خانگی نمایش «شایعات» که با حضور احمد ساعتچیان، مجید صالحی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا میرعلمی، فهیمه امن‌زاده و بهرام افشاری پاییز سال ۹۲ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برده بود اشاره کرد و افزود: قرار است این اتفاق در هفته جاری رخ دهد. ضمن اینکه فیلم اجرای این اثر نیز در پلتفرم فیلیمو و نماوا برای علاقه مندان نمایش داده شده است.

این کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در پایان درباره دیگر فعالیت‌های مدنظر خود در دوران پساکرونا، گفت: در حال نگارش فیلنامه‌ای هستم که در دوران بعد از کرونا آن را کارگردانی خواهم کرد که آن هم اثری اجتماعی است. همچنین قرار است تهیه‌کنندگی یک سریال را هم عهده‌دار شوم. امیدوارم شرایط کرونایی هر چه زودتر به پایان برسد تا فعالیت‌های هنری از سر گرفته شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.