یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳

بیانیه رئیس بنیاد روایت فتح؛

ندای رهبر انقلاب برای ثبت جهاد مبارزه با کرونا را لبیک می‌گوییم

روایت فتح

سینماپرس: رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی مطالبه رهبر معظم انقلاب در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش سینماپرس، سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی مطالبه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ماندگاری و ثبت فداکاری‌های مردم با تولید آثار هنری، نمایشی و پدیده‌های هنری بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

هنر همواره وسیله‌ای برای ثبت و ضبط رخدادهای مهم و فراموش ناشدنی تاریخ بوده و هنر متعالی روایت گر ارزش‌ها و آرمان‌هایی ست که خود، تاریخ سازند.

اعتلای هنر به عطر حضور انسان‌های عالی‌مرتبه و رهروی از راه آنان در حیات فزاینده است و از این‌روست که از مسیر سرمشق نائب انسان کامل می‌توان به تعالی رسید.

اینک ماییم و سرمشق زرین کلام معلم راه آشنای ما، امام خامنه‌ای (مدظله) که فرمودند: هنرمندان با تأسی از شهید آوینی با گفتار و نوشتار و کارهای هنری و نمایشی، جزئیات این جهاد عظیم مردمی (رزمایش کمک مؤمنانه) را به شیرینی روایت و آن را در تاریخ ماندگار کنند.

ما به‌عنوان میراث داران سید شهیدان اهل‌قلم بر این ندای تاریخ‌ساز لبیک می‌گوییم و در مسیر این موج اعتلای هنر روزگار خویش، پرتوان و پایدار در حرکتیم و گام‌های استوار برخواهیم برداشت.

چه خوش احوالی ست که جهاد همواره ما در خط اشارات رهبر عزیزتر از جانمان باشد.

از دامنه‌ فضل حضرت سبحان و بازوان اندیشه‌ متعالی آن مرد خدا و راه‌نشان هنرمندان، برای طی مسیر تعالی مدد می‌جوییم.

سید محمد یاشار نادری. رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.