سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

مرگ «جری استیلر» در ۹۲ سالگی؛

ادای احترام هالیوود به کمدین جحود!

جری استیلر؛ پدر بن استیلر

سینماپرس: در حالی که جری استیلر بازیگر و کمدین آمریکایی و پدر بن استیلر روز پیش در ۹۲ سالگی از دنیا رفت، شمار زیادی از هالیوودی‌ها به وی ادای احترام کردند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، درگذشت جری استیلر با موج وسیعی از همدردی هالیوودی‌ها در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

در حالی که بن استیلر، در ساعات اولیه دوشنبه ۱۱ ماه می (دوشنبه غروب به وقت ایران) درگذشت پدرش را تایید کرد، انتشار این خبر موجی از همدردی و ادای احترام به این بازیگر کهنه‌کار را به همراه آورد.

بن استیلر در صفحه توییترش خبر داد که پدرش، جری استیلر، با مرگ طبیعی از دنیا رفت. وی در عین حال از این یاد کرد که وی حدود ۶۲ سال در کنار همسرش یعنی «آن» زندگی کرد.

جری استیلر از سابقه بازی در نقش‌های کمدی همراه همسرش «آن میرا» در دهه ۱۹۶۰ برخوردار بود و در نمایش‌های کمدی و درام برادوی روی صحنه رفته بود و در سریال‌های تلویزیونی متعددی بازی کرده بود که بازی در سریال «ساینفیلد» و «سلطان کوئینز» از جمله آن‌ها هستند.

کلی ریپا از جمله هنرمندانی بود که در این باره نوشت: من این افتخار را داشتم که با جری استیلر و همسرش آن میرا بارها در «همه فرزندان من» همکاری کنم. او مهربان‌ترین و دوست داشتنی‌ترین فرد بود، اما بازیگری وی بعد دیگری از شخصیت وی بود. او با نقش‌هایش می‌توانست به یک مکان دور دست برود و لحظه‌هایی را روی صحنه خلق کند که هرگز تجربه نکرده‌بودید.

جری استیلر همچنین بازیگر فیلم‌های سینمایی از جمله فیلم‌هایی بود که پسرش آنها را کارگردانی کرده بود.

جیمی کیمل از تجربه‌اش در «کمدی سنترال» با این بازیگر یاد کرد و از وی به عنوان بازیگری درخشان و مردی خاص و مهربان یاد کرد.

مایکل مک کین کمدین ۷۲ ساله از جری استیلر به عنوان یک کمدین عالی و مردی باشکوه یاد کرد و گفت او و همسرش هر دو این امتیاز را داشتند اما دوست نداشتند که این را به زبان آورید.

ویلیام شاتنر بازیگر کهنه‌کار سریال‌هایی چون «پیشتازان فضا» نیز از وی به عنوان یک نابغه در عرصه کمدی یاد کرد.

ریکی جرویس، لین مانوئل یمراندا و کیت اولبرمن نیز به بن استیلر تسلیت گفتند و ابراز همدردی کردند.

جری استیلر در نیویورک متولد شده بود و در دانشگاه سیراکیوس تحصیل کرده بود. او سال ۱۹۵۴ با بازی در موزیکال کمدی «سیب طلایی» در برادوی کارش را آغاز کرده و از سال ۲۰۰۷ به خاطر یک عمر فعالیت هنری در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود همراه همسرش یک ستاره داشت.

بازیگران همکار وی در سریال «ساینفیلد» و «سلطان کویینز» نیز از این دوست قدیمی یاد کردند. از جمله جری ساینفیلد که در توییتی بدون کلمه تصویری از خودش با یک نسخه از روی جلد کمدی جری استیلر و همسرش در سال ۱۹۶۷ را به دست گرفته بود. وی در توییتی دیگر نوشت: کمدی جری استیلر برای همیشه زنده خواهد ماند.

جولیا لوییس دریفوس، جیسون الکساندر و کوین جیمز نیر در توییت‌های دیگر از وی به عنوان یکی از مهربان‌ترین، دوست داشتنی‌ترین و بامزه‌ترین انسان‌های روی زمین یاد کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.