سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

در شرایط کرونایی؛

تقدیر شهردار تهران از عوامل مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست»

حناچی

در مراسمی که عصر دیروز (دوشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۹۹) در سالن برج میلاد برگزار شد، دکتر پیروز حناچی شهردار تهران با اهدای تندیس و لوح افتخار، از عوامل فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» و اعضای تیم ملی اسکیت هاکی دختران ایران تقدیر کرد.

به گزارش سینماپرس، در این مراسم که دکتر پیروز حناچی شهردار محترم تهران و همسرشان سرکار خانم دکتر نوروزی، محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دکتر کاظمی مشاور و رئیس دفتر شهردار، دکتر سعادتی شهردار منطقه ۱۲، مرتضی رزاق‌کریمی قائم‌مقام و معاون مستند مرکز گسترش، سام کلانتری کارگردان، حامد شکیبانیا و محسن شاه‌محمدمیراب تهیه‌کنندگان مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست»، کاوه صدقی سرمربی و اعضای تیم ملی اسکیت هاکی دختران ایران حضور داشتند، ابتدا این فیلم مستند که برگزیده‌ی جشنواره فیلم فجر و سینماحقیقت است، به نمایش درآمد و سپس شهردار تهران با اهدای تندیس و لوح، به تقدیر از عوامل فیلم و ورزشکاران حاضر در این نشست پرداخت.

دکتر حناچی در سخنانی اظهار کرد: «جایی برای فرشته‌ها نیست» مستندی خوب و پرانرژی هست و بسیار مرا تحت‌تاثیر قرار داد. لذا شهرداری تهران هر حمایتی که بتواند، از دختران تیم ملی اسکیت هاکی ایران انجام خواهد داد؛ دخترانی که حرکت قدرتمندانه‌ای انجام دادند و با تمام توان در خدمت تیم ملی کشورشان بودند.
وی ادامه داد: برای من جذاب است که این فیلم مستند درباره‌ی توانمندی دختران ورزشکار ایرانی ساخته شده و قول می‌دهم سالنی در اختیار این دختران قرار بگیرد تا تمریناتشان را ادامه دهند و به موفقیت‌های بیشتری برسند.
شهردار تهران در پایان صحبت‌های خود خطاب به تهیه‌کنندگان «جایی برای فرشته‌ها نیست» نیز گفت که شهرداری از اکران عمومی این فیلم حمایت خواهد کرد.
گفتنی است: مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» تاکنون سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و ۴ جایزه از بخش‌های ملی و بین‌المللی جشنواره سینماحقیقت کسب کرده است. این فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.