دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

سینمای جهان؛

معرفی بدزبان ترین هنرپیشه تاریخ هالیوود

جونا هیل

سینماپرس: بر اساس پژوهشی که به تازگی انجام گرفته، با بررسی ۳۵۰۰ نسخه فیلم سینمایی، «جونا هیل» هنرپیشه هالیوودی فیلم «گرگ وال استریت» به خاطر بیشترین استفاده از واژگان ناسزا به عنوان بدزبان ترین هنرپیشه تاریخ سینما مشخص شده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندی وایر، «جونا هیل» در فیلم هایی که در آن بازی کرده بدزبان ترین هنرپیشه بوده است، حتی از ساموئل ال جکسون در فیلم «داستان های عامه پسند» تارانتینو.

تحقیقات جدید مرکز «Buzz Bingo» «جونا هیل» را به عنوان بدزبان ترین هنرپیشه در تاریخ سینمای هالیوود اعلام کرد.

بر اساس پژوهشی که به تازگی انجام گرفته، با بررسی ۳۵۰۰ نسخه فیلم سینمایی، «جونا هیل» هنرپیشه هالیوودی بخاطر بیشترین استفاده از واژگان ناسزا به عنوان بدزبان ترین هنرپیشه تاریخ سینما مشخص شده است.

طبق این نظرسنجی، هیل در کل فیلم های خود ۳۷۶ کلمه ناسزا ادا کرده است که بسیاری از آنها متعلق به شخصیت او در فیلم «سوپر بد» (Superbad) و البته شخصیت او با عنوان «دانی آزوف» در فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» بوده است.

هیل با افتخار این خبر را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت و با مزاح گفت که با فروتنی به جکسون، و همچنین به اسکورسیزی به دلیل هل دادنش به لبه پرتگاه، تبریک می گوید.

بر اساس این تحقیق که از سوی مرکز «Buzz Bingo» صورت گرفته، فیلم «زندگینامه جوردن بلفورت» ساخته «مارتین اسکورسیزی» با ۷۱۵ واژه بد و بیراه، به عنوان بد زبان ترین فیلم تمام دوران بوده است.

جونا هیل بر این اساس رکورد جدید خود را بالاتر از همبازی خود «لئوناردو دی کاپریو» در فیلم «گرگ وال استریت» و «ساموئل ال جکسون» در فیلم «داستان های عامه پسند» به دست آورده است. تعجب آور اینکه فیلم «داستان های عامه پسند» اثر کوئنتین تارانتینو با وجود اینکه سرشار از واژه های ناسزا است اما در فهرست بدزبان ترین فیلم های این پژوهش نیامده است.

البته در این تحقیق فیلم دیگر تارانتینو با عنوان «جکی براون»  در جایگاه بدزبان ترین بازی کارکتر  «ساموئل ال جکسون» در بین تمام فیلم هایی که بازی کرده، اعلام شده است.

طبق این مطالعه، هیل از کلمات ناسزا در فیلم «گرگ وال استریت» ۲۲.۹ بار در هر ۱۰۰۰ کلمه استفاده کرده، در حالی که شخصیت «جکی براون» ساموئل ال جکسون از هر ۱۰۰۰ کلمه ۶.۹ بار از واژه ناسزا استفاده کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.