چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶

سینمای جهان؛

«تام هنکس» با زیردریایی به «اَپل» رفت

تام هنکس

درام زیر دریایی تام هنکس با عنوان «تازی» از اکران سینمایی به آنلاین در اَپل تغییر وضعیت داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «اَپل تی وی پلاس» حق پخش جهانی فیلم «تازی» (Greyhound) متعلق به کمپانی سونی پیکچرز را که برای اکران در روز جهانی «پدر» برنامه ریزی شده بود، خریداری کرد.

درام زیر دریایی تام هنکس با عنوان «تازی» از اکران سینمایی به آنلاین در اَپل تغییر وضعیت داد.

پلتفرم «اپل تی وی پلاس» که تنها شش ماه از راه اندازی اش می گذرد هنوز در مورد زمان نمایش این فیلم سینمایی خبری منتشر نکرده است.

سونی در ابتدا برنامه ریزی کرده بود تا فیلم را در تاریخ ۱۲ ژوئن در ایالات متحده در سینماها اکران کند که به دلیل پاندمی بیماری کووید ۱۹ به تعویق افتاد.

«Greyhound»(تازی) روایت داستان نخستین روزهای آغاز جنگ دوم جهانی و برخورد کاروانی متشکل از ۳۷ کشتی نیروهای متفقین به فرماندهی «سرهنگ ارنست کراوس» با بازی «تام هنکس» است. کراوس و کاروان کشتی هایش در حال عبور از اقیانوس اطلس شمالی است که دسته ای از زیردریایی های آلمان نازی به تعقیب آن ها می پردازند. کراوس متوجه می شود که به به حدی دور شده است که تا پنج روز دیگر هیچ گونه پوشش هوایی از سوی هواپیماهای جنگی خودی نخواهند داشت. کشتی اصلی که تحت نام رمزی «تازی» (Greyhound) به عملیات رفته یکی از زیردریایی های نازی ها را نابود کرده و خدمه جشن گرفته و اعتماد به نفسشان بالا می رود و...

استفن گراهام، راب مورگان و الیزابت شو به همراه هنکس در این فیلم ایفای نقش کرده اند و گری گُتزمن تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. «تازی» (Greyhound) براساس رمان «چوپان خوب» اثر «سی اس فاستر» ساخته شده است.

«آرون اشنایدر» کارگردانی این پروژه را براساس فیلمنامه ای از «تام هنکس» انجام داده است.

این استودیو در اوایل ماه مارس اعلام کرده بود که این فیلم تاریخ اکران خود را پنج هفته از هشتم ماه می به ۱۲ ژوئن به تعویق انداخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.