پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

هولوکاست؛ همچنان پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی!

پرده برداری از نحوه قتل شهادت گونه یک کاریکاتوریست/ انتقاد نسبت به انفعال وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی

بهنام بهرامی-کاریکاتوریست

سینماپرس: سیدمسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست و گرافیست مطرح کشور در پی انتشار اخباری مبنی بر شهادت بهنام بهرامی به دست جریان صهیونیست با انتقاد شدید از انفعال وزارت امور خارجه و مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور گفت: چرا وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران که باید حافظ منافع اتباع ایرانی باشند در این مورد به خصوص مماشات کرده و بدون پیگیری جدی باعث شده اند خبر شهادت این هنرمند متعهد و ولایی را بایکوت شود؟

مدیر خانه کاریکاتور انقلاب در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: امثال شهید بهنام بهرامی جزو بچه مشهدی های مومن و ولایتمداری هستند که با تمام قوا وضعیت هنر را تغییرات جدی دادند و به نوعی هنر انقلاب مرهون و مدیون زحمات این عزیزان است.

وی یادآور شد: مدت ها قبل شهید بهنام بهرامی در مسابقه هولوکاست که بنده برگزارکننده آن بودم با یک کاریکاتور شرکت کردند که به شدت مورد توجه قرار گرفت؛ این کاریکاتور تصویری از یک صهیونیست بود که مثل پینوکیو دماغش دراز شده و باعث مرگ پرنده صلح شده بود.

شجاعی طباطبایی ادامه داد: ایشان بعد از برگزاری این نمایشگاه برای ادامه تحصیل به سوئیس سفر کردند و در نمایشگاهی که برگزار شده بود این کاریکاتور را به نمایش گذاشتند؛ بر اساس اطلاعات رسیده منافقین جنایتکار رد ایشان را می زنند و نمایشگاه را با شعار «مرگ بر بسیجی» به هم می ریزند و بعد از آن پلیس سوئیس هم به جای حمایت از شهید بهرامی ایشان را احضار و مورد بازخواست قرار می دهند و به ایشان می گوید که مسأله هولوکاست برای ما بسیار مهم است و ما باید در این باره پاسخگوی اسرائیل باشیم!

این کاریکاتوریست افزود: بعد از این اتفاق شهید بهرامی مورد حمله برخی افراد قرار می گیرد و تمامی اسناد و مدارک و کامپیوتر شخصی شان سرقت می شود؛ این اتفاقات باعث می شود تا در آبان ماه سال گذشته شهید به خانواده اش اعلام کند که به محض آماده شدن مدارکش به ایران بازمی گردد و عطای ماندن در سوئییس را به لقایش می بخشد؛ اما به یکباره در آذرماه به خانواده شهید خبر می دهند که ایشان کشته شده است.

وی با بیان اینکه از آن زمان تاکنون هیچ گزارش مستند و مستدلی از چگونگی نحوه کشته شدن ایشان در اختیار اعضای خانواده قرار نگرفته است اظهار داشت: خانواده شهید بهرامی کرارا از طریق سفارت، وزارت امور خارجه و... پیگیر چگونگی نحوه قتل ایشان بودند که متأسفانه تاکنون هیچ نوع گواهی پزشکی قانونی و پلیس و... که در آن همه چیز مشخص باشد به دست اعضای خانواده نرسیده است.

شجاعی طباطبایی تأکید کرد: تمامی این اتفاقات در حالی است که بر اساس شنیده ها شهید بهرامی با اسکورت نیروهای ویژه پلیس سوئیس دفن می شود و در گواهی مرگ شان علت مرگ «نامعلوم» ذکر شده است. خانواده شهید این روزها مظلومانه از دستگاه های ذیربط پیگیر هستند تا اطلاعات شفافی در خصوص نحوه قتل شهید به دست آورند.

وی خاطرنشان کرد: سوأل اصلی ما این است که چرا وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران که باید حافظ منافع اتباع ایرانی باشند در این مورد به خصوص مماشات کرده و بدون پیگیری جدی خبر شهادت این هنرمند متعهد و ولایی را بایکوت کرده اند؟

این هنرمند متذکر شد: بنا به فرمایش حضرت آقا دیگر دوران بزن دررو تمام شده؛ از خون شهید به آسانی نمی توان گذاشت و ما فعالانه پیگیر هستیم تا در فضای مجازی این قضیه را ترند کنیم و از مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور بخواهیم تا توضیحات قانع کننده و شفافی در این خصوص ارائه کنند.

نظرات

  • محمد ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۵
    0 0
    مردشور وزارت خارجه رو ببرن جور قدرت ایران رو فقط داره سپاه و ارتش می کشه بقیه مثل وزارت خارجه آدم حالش ازشون بهم می خوره ان شالله ب جازای اعمالتون برسید
  • علی ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۳
    0 0
    الله و اکبر، خون شهید بی‌ثمر نیست
  • س ۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۴
    0 0
    جالب ترین قسمت اینه که ما فقط هارت و پارت میکنیم که فلان اریکاتور خارجی رو فلان میکنیم درست مثل خیلی چیزهای دیگه اما یهودیا و امریکا سریع اقدام می کنند بدون حرف ....پس ما کی میخواهیم اقدام کنیم
  • said ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۰۳:۱۳
    0 0
    سلام. درباره درگذشت بهنام بهرامی در سوئیس ، عزیز بیش از ۲۲سال است که ساکن سوئیس هستم. به شما قول میدهم که حقیقت به این زودیها فاش نخواهد شد و این نوع مرگ اولین مرگ در این شرایت نیست. در سوئیس مرگ های رنگی زیاد است ! به این معنا که قتلهای دولتی رنگ خودکشی ، تصادف ، اشتباه پزشکی یا مریضی ، سکته های قلبی یا مغزی و غیره زده میشوند. من خودم بعداز ۲۲سال چهار ماه پیش اقدام کرده ام برای گرفتن کارت ملی و پاسپورت ایرانیم و تا امروز فشارهای مختلفی را دریافت کرده ام. اتفاقاتی در سوئیس می افتد هولناک و باور نکردنی. ظاهر آراسته و عطر زدهً سوئیسی ها را باور نکنید. هیچ حیوان درنده و وحشی به اندازهً سوئیسی ها وحشی نیست. رذل ترین و پست فطرت ترین موجودات در سوئیس در رأس حکومت و ارگانهایش هستند. برای نجات انسانها و انسانیت سوئیس را باید نابود کرد . از سوئیسی ها دوری کنید و اجازهً نزدیک شدنشان را به خود و زندگیتان ندهید. هشدار سوئیسی ها خیلی بیشتر از آنچه فکر میکنید خطرناک هستند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.