جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

عیدانه‌های شبکه نمایش؛

آثار «رایان رینولدز» مرور می‌شود

رایان رِینولدز

سینماپرس: آثار رایان رینولدز بازیگر سینما و تلویزیون در شبکه نمایش مرور می‌شود.

به گزارش سینماپرس،  شبکه نمایش همزمان با سالروز فتح خرمشهر و پایان ماه مبارک رمضان و آغاز ماه شوال با فیلم‌های متنوع سینمایی، به استقبال عید بزرگ فطر می رود.

فیلم سینمایی «بلمی به سوی ساحل» محصول سال ۱۳۶۴ به کارگردانی و نویسندگی رسول ملاقلی پور روز شنبه ۳ خرداد ماه مصادف با سالروز فتح خرمشهر، ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می شود.

همچنین این شبکه فیلم های سینمایی «دایه مکفی»، «محافظ یک آدمکش»، «فورد در برابر فراری»، «مانی و ندا»، «خواستگاری»، «تیم امنیت»، «کاتیوشا»، «افسانه نارینا»، «عملیات ناممکن» و «گودزیلا پادشاه هیولاها» را در ایام عیدسعید فطر در جدول پخش خود جانمایی کرده است.

شبکه نمایش از شنبه ۳ خرداد ماه ساعت ۲۱ به  مرور آثار رایان رینولدز بازیگر سینما و تلویزیون که با ارائه بازی های خوب توانسته است طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند، می پردازد.

فیلم های سینمایی این بازیگر به ترتیب از شنبه تا جمعه «محافظ یک آدمکش»، «خواستگاری»، «عملیات ناممکن»، «فانوس سبز»، «پناهگاه»، «دربند» و «کرم های شب تاب در باغچه» هستند.

فیلم های کمدی کلاسیک «اختلاف» با بازی لویی دوفونس، «پتسی و بی نظم منظم» با بازی جری لوئیس و «موزه پرماجرا» در شب های عید فطر از شنبه تا دوشنبه در باکس ساعت ۱ بامداد پخش می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.