شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰

با حضور خانواده سردار؛

سردیس سردار سلیمانی در صداوسیما نصب شد

حاج قاسم سلیمانی

سینماپرس: طی تصمیم گیری های انجام شده؛ سردیس سردار قاسم سلیمانی توسط استاد گلستانی در حال ساخت است و پس از اتمام در سازمان صداوسیما نصب خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «جشن رمضان» شب گذشته میزبان خانواده شهیدان حاج قاسم سلیمانی، حسین پورجعفری و ابوالفضل سرلک بود.

بنا بر این گزارش، در این برنامه دختر بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن عرض ارادت به خانواده شهید پورجعفری، از رابطه بسیار خوب پدرش با شهید حسین پورجعفری یاد کرد و گفت: ما مدیون و شرمنده خانواده پورجعفری هستیم.

رابطه قلبی شهید پورجعفری با حاج قاسم سلیمانی

در بخش دیگری از برنامه که با حضور دو دختر شهید حسین پورجعفری برگزار شد، از خصوصیات اخلاقی منحصربه فرد شهید خاطراتی را بیان کردند. نفیسه پورجعفری در این بخش گفت: نزدیکی ارتباط شهید پورجعفری با حاج قاسم سلیمانی به حدی بود که وقتی پدر بیمار می‌شد، سردار سلیمانی هم تحت تاثیر کسالت پدر دچار ناراحتی می‌شدند. قرائت نامه عاشقانه حاج قاسم سلیمانی برای شهید حسین پورجعفری در این برنامه، حال و هوای ویژه‌ای ایجاد کرد. در این نامه حاج قاسم با تعابیر بسیار بلندی حسین پورجعفری را مورد خطاب قرار می‌دهد که نشان دهنده جایگاه قلبی آن شهید دارد.

همسر شهید ابوالفضل سرلک یکی دیگر از مهمانان برنامه «جشن رمضان» شب گذشته بود که به مرور خاطراتی از آن شهید بزرگوار پرداخت. ایشان به خوابی اشاره کرد که در آن شهید سلیمانی به همراه شهید ابوالفضل سرلک به خانه مادری وی می‌آیند و از ایشان دلجویی می‌کنند. این رویا بعدها به واقعیت تبدیل می شود و در فاصله کوتاهی ابوالفضل سرلک هم به خیل شهدای مدافع حرم می‌پیوندد.

نصب سردیس حاج قاسم در جام جم

در یکی از بخش‌های برنامه «جشن رمضان» شب گذشته، از سردیس حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد. به همت برنامه «جشن رمضان» این سردیس بعد از تکمیل شدن مراحل ساخت، قرار است در یکی از ساختمان‌های سازمان صدا و سیما نصب شود. استاد گلستانی سازنده این سردیس از ظرایف و پیچیدگی‌ها و نکاتی که در طراحی و اجرای آن داشت، توضیحاتی را ارائه کرد.

در پایان این برنامه، اثر انگشت حاج قاسم سلیمانی توسط نرگس سلیمانی دختر حاج قاسم به رسم یادبود به خانواده شهید پورجعفری و خانواده شهید ابوالفضل سرلک اعطا شد.  برنامه «جشن رمضان» در روزهای ابتدایی ماه مبارک امسال با انتشار یک پیام ویدئویی به صورت رسمی از خانواده حاج قاسم سلیمانی دعوت کرده بود که در این برنامه حضور داشته باشند که این دعوت روز جمعه مصادف با روز جهانی قدس توسط خانواده ایشان اجابت شد و  نرگس سلیمانی دختر بزرگ حاج قاسم سلیمانی و  زینب سلیمانی آخرین دختر آن شهید بزرگوار در برنامه «جشن رمضان» حضور یافتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.