سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

در برنامه این هفته «عکس های تکان دهنده»؛

تصویری از وحشت دختر سوری در «هیسپان تی وی»

«عکس های تکان دهنده»-دختر سوری

سینماپرس: برنامه «عکس های تکان دهنده» این هفته به بررسی عکس دختر سوری که از دیدن دوربین عکاسی وحشت کرده بود، می پردازد.

به گزارش سینماپرس، در  برنامه این هفته «عکس های تکان دهنده (Fotos que sacuden al mundo) » تصویر دختر ۴ ساله هنگامی که یک خبرنگار با دوربین به او نزدیک می شود تا عکسی از او بگیرد؛ با تصور اینکه سلاحی به سوی او نشانه رفته است، به نشانه تسلیم دستان خود را بالا گرفت. ، مورد بررسی قرار می گیرد.

این برنامه که در هر قسمت یکی از ماندگارترین عکس های تاریخ را مورد بررسی قرار می دهد، این بار به سراغ عکسی رفته که با واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است بر اساس این گزارش، یک دختر آواره سوری در اردوگاه «اطمه» گرفته شده است. پس از کشته شدن پدر این دختر بچه سوری، وی به همراه مادر و ۳ برادرش در این اردوگاه زندگی می کند. این خبرنگار تأکید کرد که این دختر بچه به حدی از دوربین ترسیده بود که دستان خود را بالا گرفت.

این دختر نه تنها نسبت به اسلحه، بلکه نسبت به دوربین واکنش نشان می دهد، زیرا او فقط در جنگ اسلحه دیده است.

«عکس‌های تکان‌دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی به تهیه کنندگی کیانوش الطافی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است و روزهای پنجشنبه ساعت ۱:۴۵ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات ۴:۴۵، ۱۳:۴۵ و جمعه ساعت ۱۰:۱۵ و یکشنبه ساعت ۴:۱۵ و ۲۰:۴۵ روی آنتن هیسپان تی‌وی می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.