سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹

شرکت بزرگ رسانه ای «Stuff»؛

فروش بزرگ ترین شرکت رسانه ای نیوزیلند به قیمت یک دلار

دلار

سینماپرس: یکی از بزرگ ترین سازمان های رسانه ای کشور نیوزیلند تنها به مبلغ یک دلار به مدیر اجرایی اش فروخته شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از واشنگتن تایمز،  بزرگ ترین سازمان رسانه ای کشور نیوزیلند با ۹۰۰ پرسنل و روزنامه نگار حرفه ای بخاطر کشمکش های مدیرانش تنها به مبلغ یک دلار به مدیر اجرایی فروخته شد.

سازمان رسانه ای «Stuff» بسیاری از روزنامه های کشور نیوزیلند و وبسایتی شناخته شده با همین نام را شامل می شود. این رسانه ۹۰۰ پرسنل شامل ۴۰۰ روزنامه نگار دارد.

شرکت بزرگ رسانه ای «Stuff» که خود نیز زیرمجموعه شرکت بزرگ «Nine Entertainment» استرالیا است، پیش از شروع بحران کرونا با چالش شدید مالی مواجه شد و بخش عدمه درآمدی اش که از آگهی تامین می شد به شدت اُفت کرد.

«Nine Entertainment» در بیانیه ای به بورس اوراق بهادار استرالیا گفت: «Stuff» در معامله خرید سهام مدیریتی به «سیناد بوچر» مدیرعامل فروخته می شود که پروسه نقل و انتقل این فروش تا پایان ماه تکمیل خواهد شد.

«هیو مارکس»، مدیر عامل «Nine Entertainment» به عنوان شرکت مادر گفت: ما همیشه گفته ایم که معتقدیم برای شرکت رسانه ای «Stuff» داشتن مالکیت و مدیریت محلی مهم است و عقیده و عزم راسخ ما این است که این بهترین نتیجه برای رقابت و مصرف کنندگان در نیوزیلند است.

بوچر، مدیر اجرایی که این شرکت بزرگ رسانه به قیمت یک دلار به او رسیده گفت: خودم از تعجب شاخ درآوردم. همچنین بعد از این خبر بازخوردهای مثبتی دریافت کردم. الان واقعا احساس سرخوشی و شادمانی، تسکین و غرور را توامان با هم دارم. دو هفته بسیار طاقت فرسا داشتیم تا به این نقطه رسیدیم.

بوچر ۴۹ ساله، فعالیت خود را به عنوان گزارشگر روزنامه در کرایسچرچ آغاز کرد و بعدا  نوآوری های دیجیتالی متعددی برای این شرکت ارائه کرد. وی گفت که هیچ برنامه ای برای تعدیل و کاهش پرسنل و نیز تعطیلی روزنامه ها ندارد هرچند که تغییر مالکیت این شرکت نمی تواند در بحران پیش آمده و مشکلات عدید این شرکت بزرگ و مشکلاتی که دیگر شرکت ها با آن مواجه هستند معجزه کند.  بوچر گفت که او به دنبال افزایش درآمدهای خوانندگان آنلاین است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.