سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳

به کارگردانی محمدرضا آهنج؛

پخش «آسمان من» در شبکه الکوثر

مجموعه تلویزیونی آسمان من

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «آسمان من» با کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه ای «اوج» از شبکه الکوثر پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، سریال «آسمان من» روایت پروازی آرام است که البته برای رسیدن به این هدف، افراد زیادی تلاش می کنند تا یک پرواز آرام و آسوده به مقصد برسد.

طبق اسناد و مدارک ثبت شده در سال ۱۳۶۲ چندین مورد هواپیما ربایی در این سال اتفاق افتاده است که شش قسمت اول ماجرای این هواپیما ربایی ها را به تصویر می کشد و پس از آن با یک جهش ۲۵ ساله، با تلاش نیروهای امنیت پرواز (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برقراری کامل امنیت در طی پروازهای مختلف و خنثی سازی حرکت گروه های تروریستی منعکس می شود.

زبانگردانی و ترجمه این سریال به زبان عربی در شبکه آی فیلم انجام شده است و دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، امین حیایی، حامد بهداد، فرهاد جم، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، الهام چرخنده، سودابه بیضایی، امیر آقایی و نبی الله پیرهادی بازیگرانی هستند که در «آسمان من» نقش آفرینی کرده اند.

مجموعه تلویزیونی «آسمان من» هر شب از ساعت ۱:۰۵ به وقت تهران در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای با زمان تکرار همان روز ساعت ۱۴:۰۵ روی آنتن شبکه الکوثر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.