چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶

احترام برومند:

هنوز برای برگزاری مراسم اهدای «نشان داود رشیدی» به تصمیم قطعی نرسیده‌ایم

احترام برومند در رونمایی از پوستر سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: همسر زنده‌یاد داود رشیدی از قطعی‌نبودن برگزاری «چهارمین دوره اهدای نشان داود رشیدی» خبر داد.

به گزارش سینماپرس، احترام برومند در گفتگو با آنا با اشاره به این که برگزاری «چهارمین دوره اهدای نشان داود رشیدی» هنوز قطعی نشده است افزود: خوشبختانه این آیین فرهنگی در این سه سال به شکل مرتب برگزار شد. با مشورتی که با دوستان برگزارکننده و همراهان همیشگی زنده‌یاد رشیدی داشتیم قرار شدبرای برگزاری چهارمین دوره تا آخر خردادماه صبر کنیم.

وی اظهار کرد: باید ببینیم که وضعیت جامعه و شیوع ویروس کرونا به چه فرجامی می‌رسد تا درباره برگزاری یا عدم برگزاری این مراسم به قطعیت برسیم. از سوی دیگر،  سالگرد مرحوم رشیدی امسال با دهه اول ماه محرم همزمان شده است و باید این همزمانی را هم در شیوه برگزاری در نظر بگیریم.

سومین دوره اعطای نشان داوود رشیدی

همسر زنده‌یاد داود رشیدی عنوان کرد: مسئله سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع کرونا بسیار مهم است. درست است که در این مراسم نهایتاً ۲۰۰ یا ۳۰۰ نفر شرکت می‌کنند و شاید بتوان تمهیداتی برای حضور امن آنها پیاده کرد، اما به هرحال ما مقدمات و پیش‌تولید هم داریم.

برومند افزود: ما در این سه سال معمولاً پس از تعطیلات نوروز جلسات هماهنگی را برگزار می‌کردیم و هرچه به تابستان نزدیک می‌شدیم فعالیت‌ها افزایش می‌یافت.  برنامه‌ریزی می‌کردیم کلیپ‌ها را آماده می‌کردیم و مسائل مربوط به دعوت از معهمانان و انتخاب برگزیدگان را انجام می‌دادیم اما امسال به خاطر مشکلاتی که کرونا ایجاد کرد هیچکدام از این اقدامات انجام نشد.

این مجری تلویزیون و بازیگر سینمای ایران گفت: واقعاً خود من تازه سه‌چهار روز است که گاهی برای کارهای ضروری از خانه بیرون می‌آیم. فکر می‌کنم همه ما باید با مشارکت و همدلی برای کاهش مبتلایان به این بیماری تلاش کنیم.  همه سعی کنیم مراسم و گردهمایی‌های غیرضروری را لغو کنیم تا در شکست چرخه این بیماری سهمی داشته باشیم. مطمئن هستم اگر مرحوم رشیدی هم درقید حیات بودچنین نظری داشت و سلامتی هموطنان از هرچیزی برایش مهم تر بود.

لازمه به ذکر است سومین دوره اهدای نشان «داود رشیدی»، روز هفتم شهریور سال ۱۳۹۸ برگزار شد. در این دوره از این رویداد فرهنگی که «پرده‌های سینما؛ تصاویر ماندگار» نام داشت نشان «داود رشیدی»، به علی نصیریان، احمدرضا احمدی و مهتاب نصیرپور اهداشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.