دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

به کارگردانی احمد امینی؛

جدیدترین تصاویر از «بیگانه‌ای با من است»

سریال بیگانه‌ای با من است

سینماپرس: تصویربردرای سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی این روزها به مرز 90 درصد رسیده است.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی همچنان در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد.

تصویربرداری این سریال که با شیوع کرونا متوقف شده بود، این روزها به جریان افتاده است و در حالی که روزهای نزدیک به پایان را سپری می کند به مرز ۹۰ درصد رسیده است.


همچنین گروه تولید برای دور شدن از فضای داخل شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتند تا اغلب سکانس های خارجی را در شهرک مقابل دوربین ببرند تا راحت تر بتوان مسائل مربوط به ضدعفونی را انجام داد. شبنم قلی خانی و سامرند معروفی به ایفای نقش پرداختند و با استفاده از حداقل نیروهای تولیدی به کار خود در این مکان ادامه می دهند.

به گزارش فارس، تصویربرداری این سریال در روزهای پایانی اسفند در بوشهر به پایان رسید و گروه بعد از ضبط این سریال در بوشهر و شیراز به تهران آمدند.

به گزارش فارس، داستان این سریال ۳۰ قسمتی به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

از لوکیشن‌های این سریال می‌توان به خانه‌ای حوالی خیابان جمهوری،  بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی و برخی لوکیشن‌های داخلی و خارجی اشاره کرد.

دستیار اول کارگردان سامان تفرشی، مدیر تولید حسین باقریان، مدیر برنامه‌ریزی امین پیرحیاتی، مدیر فیلمبرداری علیرضا رنجبران، مدری صدابرداری علیزاده، طراح گریم شهرام خلج، طراح صحنه و لباس حسین مجد و ... از دیگر عوامل این سریال هستند.  

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به تهیه کنندگی بهروز مفید برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود. احمد امینی کارگردانی و بهروز مفید تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.