شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

رییس انجمن سینماداران:

دولت هیچ جلسه‌ای برای هماهنگی و تصمیم‌گیری در زمینه چگونگی بازگشایی سینماها نداشته است

محمد قاصد اشرفی*

سینماپرس: محمد قاصداشرفی بیان کرد تا امروز هیچ جلسه‌ای برای هماهنگی و تصمیم‌گیری در زمینه چگونگی بازگشایی سینماها از سوی دولت با انجمن سینماداران برگزار نشده است.

به گزارش سینماپرس، در حالی که رئیس‌جمهور صبح امروز از بازگشایی سینماها از ابتدای تیرماه خبر داد، صنف اصلی متولی میزبانی از علاقمندان سینما، در جریان جزییات این تصمیم‌گیری از سوی دولت و ستاد ملی کرونا نیست و در این زمینه مشورتی با آن‌ها صورت نگرفته است.

محمد قاصداشرفی رییس انجمن سینماداران در گفتگویی کوتاه با مهر با اشاره به اینکه از نظر این صنف زمان دقیق بازگشایی سینماها هنوز مشخص و قطعی نیست، گفت: تا امروز جلسه‌ای برای بازگشایی دوباره سینماها با انجمن سینماداران برگزار نشده است و شنیده‌ها حاکی از این است که قرار است ۳۰ خردادماه جلسه‌ای برای چگونگی بازگشایی سینماها برگزار شود.

وی تاکید کرد: قرار است این هفته به نمایندگی از صنف سینماداران در جلسه ستاد مبارزه با کرونا که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود حضور داشته باشم تا تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه صورت بگیرد.

قاصداشرفی در پایان باردیگر تأکید کرد که «سینماداران» هیچ نقشی در فرآیند تصمیم‌گیری برای بازگشایی سینماها از ابتدای تیرماه آن هم با ظرفیت ۵۰ درصدی سالن‌ها نداشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.