شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

آغاز فیلم‌سازی در کالیفرنیا از هفته آینده

سالن سینما

سینماپرس: فرماندار ایالت کالیفرنیا با اعلام دستورالعمل‌های جدید برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، تاریخ آغاز فیلمبرداری پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی در کالیفرنیا را دوازدهم «ژوئن» تعیین کرد.

به گزارش سینماپرس، طبق بیانیه «اداره سلامت عمومی کالیفرنیا» فعالیت‌های تولیدی موسیقی، تلویزیونی و سینمایی در کالیفرنیا از تاریخ دوازده «ژوئن» سال ۲۰۲۰ ( ۲۳ خرداد) و با اخذ مجوز از مسوولان حوزه سلامت هر منطقه امکان‌پذیر خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: «برای کاهش خطرات ابتلا به ویروس کرونا، تولیدکنندگان و سایر اعضای صنعت فیلم‌سازی باید دستورالعمل‌های تعیین شده‌ را که ممکن است در آینده افزایش پیدا کنند، ‌ در دستور کار قرار دهند.»

فرماندار کالیفرنیا در ماه «اعلام» کرده بود دستورالعمل‌های جدید برای آغاز تولیدات سینمایی، ‌ تلویزیونی در دوران پس از قرنطینه را به زودی اعلام خواهد کرد اما اعلام این دستور العمل‌ها به دلیل اعتراضات اخیر ضدنژادپرستی در آمریکا به تعویق افتاد.  

از اواسط  ماه «مارس» پروژه‌های فیلمبرداری در سراسر جهان در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بودند.

«ماموریت غیرممکن ۷» با بازی «تام کروز» که قرار بود در شهر ونیز ایتالیا مقابل دوربین برود، از جمله پروژه‌هایی بود که به دلیل بحران جهانی ویروس کرونا متوقف شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.