جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵

با مرور آثار؛

«جانی دپ» به شبکه نمایش می رود

جانی دپ

سینماپرس: شبکه نمایش ۷ فیلم سینمایی با بازی جانی دپ را مرور می‌کند.

به گزارش سینماپرس، این هفته فیلم‌های سینمایی ایرانی «کاشی ۳۱۳»، «دزدی که برای شام آمد»، «جایی برای اشتباه نیست»، «گره کور»، «چراغ‌های ناتمام»، «کوک نغمه گمشده» و «زندانی‌ها» به ترتیب از شنبه ۲۴ تا جمعه ۳۰ خردادماه در ساعت ۱۳ پخش خواهند شد.

در آخرین هفته پخش مجموعه فیلم‌های سینمایی دنباله‌دار، از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ به ترتیب فیلم‌های «پیتربل ۲»، «قهرمانی پشت نقاب ۱ و ۲»، «اجلاس ۱و ۲»، «بازگشت به آینده ۱و ۲» روی آنتن می‌روند.

این هفته شبکه نمایش به مرور آثار جانی دپ می‌پردازد. علاقه‌مندان به بازی این بازیگر می‌توانند به ترتیب فیلم‌های «تفنگدار تنها»، «گردشگر»، «چارلی و کارخانه شکلات سازی»، «دشمنان ملت»، «دنی براسکو»، «در جستجوی ناکجاآباد» و «شهر دروغ‌ها» را در ساعت ۲۱ شنبه ۲۴ تا جمعه ۳۰ خردادماه تماشا کنند.

در باکس ساعت ٢٣ فیلم‌های این هفته شبکه نمایش نیز به ترتیب فیلم‌های: «تله»، «یک سطر واقعیت»، «قتل سوم»، «روباه در مسیر تاریک»، «سایه سکوت»، «غلامرضا تختی» و «قلعه» پخش می‌شوند.

بنا بر اعلام این شبکه، مخاطبان فیلم‌های کلاسیک نیز از شنبه تا جمعه با فیلم‌های: «رودی کوهنورد»، «ستارگان زندان»، «۲۴ چشم»، «جاگرنات»، «جنایت و مکافات»، «ای تی: موجود ماوراء زمین» و «رودخانه کانیون» در ساعت یک بامداد همراه خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.