دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۶

ساخت موسیقی "ماهرخ" آغاز شد

ماهرخ

حمیدرضا صدری برای فیلم تلویزیونی "ماهرخ" به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا حافظی موسیقی می سازد.

حافظی به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: حامد رضی تدوین فیلم تلویزیونی "ماهرخ" را به پایان رسانده است و این فیلم هم اکنون مرحله صداگذاری را سپری می کند همچنین حمیدرضا صدری ساخت موسیقی این فیلم را برعهده دارد و با توجه شرایط حاکم بر روند انجام مراحل فنی، فیلم فروردین 89 آماده نمایش می شود.

وی افزود: قصد داریم این فیلم را برای شرکت در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان همدان آماده کنیم به همین دلیل "ماهرخ" تا قبل از آغاز این جشنواره هیچ نمایشی ندارد و امیدوارم با توجه به ساختار و محتوایی که دارد مورد توجه مخاطبان و داوران جشنواره کودک و نوجوان همدان قرار گیرد.

ماهرخ" روایت زندگی دختر بچه‌ای است که باید به زودی پذیرای نامادری‌اش در خانه باشد، ترس از نامادری که متأثر از قصه‌های ماه پیشونی، سفید برفی و سیندرلا است باعث فرار او از خانه می‌شود. بهزاد خداویسی، حدیث فولادوند، شهرزاد عبدالمجید، فریده دریا‌مج و ملیکا ناظری بازیگران "ماهرخ" هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از مدیر تصویربرداری: رضا دلشاد، صدابردار:هادی افشار، مدیر تولید: علیرضا معینی، طراح صحنه و لباس:فرهاد ویلکیجی، طراح گریم : بابک شعاعی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سعید جلیلی، منشی صحنه: مژگان تمجیدی، ترانه سرا: نیلوفر لاری‌پور، طراح حرکات موزون: سعید داخ، بازیگردان: مریم کاظمی، تهیه‌کننده: حمیدرضا سیفی. // انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.