شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

به کارگردانی احمد کاوری؛

«پای‌بست» سرانجام کلید خورد

احمد کاوری کارگردان سریال دیگری

سینماپرس: بازیگر سریال «ایل دا» گفت: به تازگی قرارداد بازی در سریال «پای‌بست» به کارگردانی احمد کاوری را بسته‌ام و از دو هفته گذشته برای بازی در این سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته‌ام.

به گزارش سینماپرس، فاطمه گودرزی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی قرارداد بازی در سریال «پای‌بست» به کارگردانی احمد کاوری را بسته‌ام و از دو هفته گذشته برای بازی در این سریال تلویزیونی جلوی دوربین رفته‌ام. 
وی درباره زمان پخش سریال تلویزیونی «پای‌بست» اذعان کرد: این سریال به تازگی فیلمبرداری خود را آغاز کرده و حداقل تا پایان سال تولید آن به طول خواهد انجامید، هم اکنون تدوین این اثر همزمان با ساخت آغاز شده و به امید خدا این اثر پاییز امسال از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

بازیگر سریال «ایل دا» درباره مضمون سریال جدید احمد کاوری اضافه کرد: این سریال فیلمنامه بسیار خوبی داشته و تولید آن هم به خوبی پیش می‌رود، پیش بینی می‌کنم که با توجه به دقت کارگردان و عوامل خوب اثر، این سریال جزو آثار پرمخاطب پاییز امسال باشد. 

وی در مورد نقش خود در سریال «پای‌بست» تاکید کرد: نقش بسیار تازه‌ای را در سریال احمد کاوری ایفا کرده ام، این نقش با تمامی نقش‌هایی که بازی کرده‌ام متفاوت است و مخاطبان کاراکتر به شدت متفاوتی را در سریال «پای بست» از من خواهند دید. شاید این شخصیت با شخصیت‌های معمولا مهربان و آرامی که بازی کرده‌ام فرق زیادی داشته باشد اما دوست دارم مردم این تغییر را در تلویزیون ببینید و بیشتر از این نقشم را توضیح ندهم. 

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت خود در عرصه سینما افزود: واقعیت امر سینما برای امثال من نیست، تولیدات خیلی کم شده و از طرفی فضای سینما کاملا گروه بندی و دسته بندی شده است، تعداد خاصی بازیگر در سینمای امروز کار می‌کنند و نقش‌هایی که به من هم پیشنهاد می‌شود بسیار ضعیف هستند، تصمیم گرفته‌ام که در سینما یا کار نکنم و یا اگر قرار است به این عرصه برگردم با نقشی قوی و با اهمیت این اتفاق بیفتد. 

گودرزی درباره بازگشایی سینماها از صبح امروز خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم مردم از بازگشایی سینماها استقبال می کنند، در حال حاضر همه کارها راه افتاده است و از طرفی حوصله همه سر رفته است، سینما می‌تواند بستر خوبی برای بیرون آمدن از فضای چهار ماه اخیر و قرنطینه خانگی باشد، به نظر من با حفظ نکات بهداشتی بازگشایی سینماها اتفاقی بسیار مثبت است. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.