یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

سینمای جهان؛

مذاکره «هیو جکمن» برای بازی در نقش موسس «فراری»

هیو جکمن

سینماپرس: هیو جکمن برای نقش‌آفرینی در فیلم بیوگرافی مایکل مان آماده می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، هیو جکمن بازیگر فیلم‌های «شومن بزرگ» و «لوگان» در حال مذاکره برای بازی در درام مسابقه‌ای مایکل مان به نام «فراری» است. این فیلم داستانی درباره انزو فراری موسس کمپانی اتومبیل سازی فراری را روایت می‌کند.

کمپانی STX حقوق بین المللی این فیلم در بازار مجازی فیلم کن را بر عهده خواهد داشت و CAA مدیا سرمایه گذار و ارائه دهنده این فیلم در آمریکاست. مایکل مان فیلمش را روز سه شنبه به خریداران در بازار کن عرضه خواهد کرد.

STX حق مستقیم عرضه این فیلم در انگلستان و ایرلند را دارد و آمازون هم به دنبال دریافت حقوق بین المللی این اثر است. انتظار می‌رود که فیلمبرداری این پروژه از بهار سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

فیلمنامه این اثر که نسخه اولیه آن را تروی کندی مارتین نوشته بود و حالا توسط مایکل مان بازنویسی شده، بر اساس کتاب «انزو فراری- مرد و ماشین» به قلم بروک یتس نگاشته شده است. این فیلم سینمایی داستانی در سال ۱۹۵۷ را روایت خواهد کرد و روی اینکه انزو فراری چگونه روی آینده کمپانی نوپای خود ریسک کرد، متمرکز است.

مایکل مان از طریق کمپانی تولیدی خود به همراه تهیه کننده فیلم «مرد پرنده ای» تهیه کنندگان این پروژه خواهند بود. مایکل مان سابقه تهیه کنندگی فیلم سینمایی «فورد در برابر فراری» را که سال گذشته منتشر شد، در کارنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.