دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴

ابوالقاسم طالبی:

«محمدمهدی دادمان» از لحاظ فرهنگی یک فرد فهمیم است

ابوالقاسم طالبی*

سینماپرس: ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما در پی انتصاب محمدمهدی دادمان به ریاست حوزه هنری ضمن اشاره به اشراف او بر حوزه فرهنگ، بر لزوم گسترش دامنه تعریف هنرمندان حوزه هنری در دوره جدید تأکید کرد.

به گزارش سینماپرس، ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما در گفتگو با مهر درباره انتصاب محمدمهدی دادمان به سمت ریاست حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: طبق شناخت و حسن نظری که نسبت به محمدمهدی دادمان، این جوان خوب دارم، می‌توانم بگویم او از لحاظ فرهنگی یک فرد فهمیم است.

این کارگردان سینما افزود: بنابراین امیدوارم مثل برخی مدیران در پیله بعضی از کارمندان و کارکنان زیرمجموعه خود نرود و از مسایل اصلی فرهنگ و هنر کشور غفلت نکند. به‌خصوص که محمدمهدی دادمان نسبت به مسایل فرهنگی و هنری شناخت خوبی دارد.

وی افزود: در زمان ریاست محمدعلی زم در حوزه هنری لیستی وجود داشت که حاوی نام گروهی از هنرمندان بود. از همان زمان تا امروز فقط افراد همان لیست به عنوان هنرمند حوزه هنری شناخته می‌شوند و گویا فارغ از آن لیست، کسی به عنوان هنرمند انقلابی شناخته نمی‌شود! از همین رو امیدوارم آقای دادمان دامنه افراد مندرج در لیست را افزایش بدهند تا استعدادهایی از میان هنرمندان فعال در همه شهرستان‌ها و استان‌ها به فضا راه پیدا کنند.

طالبی در پایان تأکید کرد: به آقای قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی بابت این حسن انتخاب تبریک می‌گویم چرا که حوزه فرهنگ نیازمند افراد متخصص است و محمدمهدی دادمان به این حوزه کاملاً آشناست.

محمدمهدی دادمان امروز با حکم حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به ریاست «حوزه هنری» منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.