سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

نادر فلاح:

امیدی به سینمای سال ۹۹ ندارم!

نادر فلاح

سینماپرس: بازیگر سریال «جشن سربرون» گفت: در حال حضور مشغول بازی در دو سریال «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت الله و همچنین «جشن سربرون» به کارگردانی «مجتبی راعی» هستم، علاوه بر این به تازگی قرارداد بازی در فیلم سینمایی «مجوز خروج» به کارگردانی «کیارش اسدی زاده» به ثبت رسانده ام.

به گزارش سینماپرس، نادر فلاح در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در دو سریال «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت الله و همچنین «جشن سربرون» به کارگردانی «مجتبی راعی» هستم، علاوه بر این به تازگی قرارداد بازی در فیلم سینمایی «مجوز خروج» به کارگردانی «کیارش اسدی زاده» را به ثبت رسانده ام و قرار است در این فیلم هم به ایفای نقش بپردازم.

وی درباره فعالیت پررنگ خود پس از تعطیلات طولانی مدت کرونایی اظهار کرد: به هر حال نزدیک به چهار ماه تمامی فعالیت‌ها متوقف شده بود و هم اکنون ما با وجود خطر کرونا مجبوریم که کار کنیم، البته امیدوارم تمامی عوامل این آثار بدون هیچ مشکلی کار را به خاتمه برسانند.  

////////////////////

بازیگر فیلم سینمایی «درخونگاه» درباره مشکلات ایفای نقش در ایام شیوع کرونا اذعان کرد: واقعیت امر این اتفاق یعنی بازی کردن در آثار ترسناک است، زیرا ما در محل‌ها و لوکیشن های زیادی در رفت و آمد هستیم و هر لحظه با خطر ابتلا به کرونا روبرو می‌شویم، به همین دلیل تمامی تلاش ما این است که همواره و در هر مکان نکات بهداشتی را رعایت کنیم.  

وی در همین راستا ادامه داد: به عنوان مثال سر یکی از همین سریالها در یک مرکز توانبخشی و بیمارستان ضبط داشتیم و هر لحظه باید خودمان را به صورت کامل ضدعفونی می‌کردیم زیرا امکان ابتلا به کرونا در این محل از همه جا بیشتر بود، به هر صورت ما باید کار کنیم، هرقدر هم خطر در کمین ما باشد نمی‌توان به تعطیلات ادامه داد زیرا بازیگری شغلی است که از آن زندگی خودمان را می گذارنیم.  

بازیگر سریال «جشن سربرون» درباره نقش خود در این سریال اذعان کرد: من همیشه سعی کرده ام تا نقش‌های متفاوتی بازی کنم، در «جشن سربرون» اما نقشم با آثار قبلی تفاوت بیشتری دارد، در این سریال در نقش یک ایل نشین به ایفای نقش پرداخته‌ام که خودش چالش‌های خاصی به همراه داشته است. البته شاید شخصیت من در جشن سربرون کاراکتری منفی است اما من برای اولین بار با چنین گویشی در اثری تاریخی بازی می کنم، به همین دلیل دغدغه تازه و جذابی برایم محسوب می‌شود.  

وی در همین رابطه ادامه داد: جشن سربرون پروژه بسیار بزرگی است و فیلمبرداری آن حداقل تا پایان سال جاری طول می‌کشد و تا آنجا که می‌دانم برای پخش در سال آینده آماده می شود. البته در سریال «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت الله نزدیک به دو ماه دیگر کار دارم.  

////////////////////

بازیگر فیلم سینمایی درخونگاه درباره سریال تلویزیونی «زمین گرم» اضافه کرد: این سریال نخستین تجربه سعید نعمت الله در مقام کارگردان است، به همین دلیل وسواس و دقت بسیار زیادی را برای ساخت آن در نظر می گیرد، این اثر با همان زبان خاص آثار نعمت الله ساخته شده اما در جریان زمانه کنونی است و داستان کاملا به روز پیش می رود.

وی درباره حضور در فیلم سینمایی «مجوز خروج» اذعان کرد: فیلم کیارش اسدی زاده اثری بسیار خوب است، فیلمنامه براساس کمدی موقعیت نوشته شده و من هم نقش بسیار خوبی را در آن ایفا می کنم، در این فیلم با رضا کیانیان، پژمان جمشیدی، سروش صحت، ستاره پسیانی، نازنین بیاتی و کاظم سیاحی همبازی هستم.  

فلاح در همین رابطه تاکید کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته فکر می‌کنم که فیلم سینمایی «مجوز خروج» برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود، امیدوارم امسال بتوانم در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشم، دو کار سینمایی دیگر به من پیشنهاد شده منتها منتظرم تا کمی خلوت تر شوم تا بتوانم به خوبی به آنها بپردازیم.  

این بازیگر سینما و تئاتر در زمینه با پیش بینی خود نسبت به سینما در سال جاری خاطرنشان کرد: واقعیت امر به سینمای سال ۹۹ چندان خوش بین نیستم و بعید می‌دانم حتی با بازگشایی سینماها اتفاق خاصی بیفتد، تا وقتی که کرونا وجود دارد مردم استقبالی از حضور در سالن سینما نمی‌کنند، مگر اینکه این بیماری ریشه کن شود تا بتوانیم دورنمایی برای سینمای سال ۹۹ ترسیم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.