چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

ابتکار جالب سایت‌های فروش بلیت در سینمای هالیوود؛

اطلاع از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن سینمای مورد نظر

هالیوود

سینماپرس: سایت فروش بلیت سینمای «فانگاندو» یکی از معتبرین سایت‌های فروش بلیت در سینمای هالیوود تصمیم دارد بعد از بازگشایی احتمالی سینماها برای مخاطبان خود امکانی جالب فراهم کند، در این امکان مخاطبان می توانند از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن سینمای مورد نظر خود اطلاع پیدا کنند.

به گزارش سینماپرس، سایت فروش بلیت سینمای «فانگاندو» یکی از معتبرین سایت‌های فروش بلیت در سینمای هالیوود تصمیم دارد بعد از بازگشایی احتمالی سینماها برای مخاطبان خود امکانی جالب فراهم کند، در این امکان مخاطبان می توانند از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن سینمای مورد نظر خود اطلاع پیدا کنند. 

در این امکان جالب سیت فانگاندو مخاطبان سینما می توانند به صورت تصویری به سینما رفته و تمامی امکانات را مشاهده کنند، تماشاگران می توانند به تمامی بخش‌های مختلف سینما دسترسی پیدا کرده و از رعایت نکات بهداشتی اطمینان کسب کنند. 

بسیاری از سالنهای سینما و تئاتر از این طرح جالب استقبال کرده و اطلاعات مورد نیاز این سایت را ارائه کرده اند تا در صورت بازگشایی سینماها مخاطبان بتوانند با اطمینان خاطر وارد سالن شده و از تماشای فیلم مورد علاقه خود مطمئن شوند. 

رئیس این سایت سینمایی اعلام کرده که ما در صدد هستیم تا آرامش را به سینما بازگردانیم، تمام تمرکز ما اطمینان بخشی به مخاطبان سینما است، این مخاطبان به هیچ وجه نیاز نیست برای تهیه بلیت به سالن مراجعه کنند و می توانند به دلخواه خود سالن زمان و صندلی خود را که ضدعفونی شده انتخاب نمایند.

حضور بازیگر فیلم «جیمز باند» در یک کمدی سیاه/////////////////دوشنبه

سینمای هالیوود در پی شیوع کرونا روزگار بسیار غم انگیزی را در عرصه تولید و فروش پشت سر می گذارد، اکثر آثار سینمایی هالیوود به دلیل شیوع کرونا تولید خود را متوقف کرده اند.

از سویی اکران بسیاری از آثار مطرح سینمایی با اعلام سازندگان آنها در پی شیوع کرونا به تعویق افتاد که از جمله مهمترین آنها می توان به آثاری همچون سریع و خشن، جیمز باند و همچنین فیلم سینمایی «مکان آرام» اشاره کرد. 

بیماری کرونا البته در بدترین حالت ممکن ضربه مهلکی به سینمای هالیوود زده است، این سینما همیشه بیشترین امید خود برای رکوردشکنی در گیشه و همچنین فروش بالا را مدیون سینمای چین بود اما بعد از تعطیلی کامل سینماهای چین اکثر فیلم های در حال اکران به سمت ورشکست شدن پیش رفتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.