سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

به کارگردانی احمد امینی؛

«بیگانه‌ای با من است» در عتیقه فروشی+ تصاویر

سریال بیگانه‌ای با من است

سینماپرس: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی این روزها در عتیقه فروشی ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «بیگانه ای با من است» در عتیقه فروشی ادامه دارد.

این سریال به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می شود.

از بازیگران سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه و ... اشاره کرد.

«بیگانه ای با من است» در لوکیشن هایی نظیر خیابان جمهوری،  بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی، لوکیشن‌های داخلی و خارجی و شهرک سینمایی غزالی مقابل دوربین رفته است.

همچنین تصویربرداری این سریال در روزهای پایانی اسفند در بوشهر به پایان رسید و گروه بعد از ضبط این سریال در بوشهر و شیراز به تهران آمدند.

به گزارش فارس، داستان این سریال ۳۰ قسمتی به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

دستیار اول کارگردان سامان تفرشی، مدیر تولید حسین باقریان، مدیر برنامه‌ریزی امین پیرحیاتی، مدیر فیلمبرداری علیرضا رنجبران، مدری صدابرداری علیزاده، طراح گریم شهرام خلج، طراح صحنه و لباس حسین مجد و ... از دیگر عوامل این سریال هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.