چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

رییس انجمن فیلم‌سازان انیمیشن ایران:

به تازگی و بعد از ثبت در وزارت کار، شناسه ملی این صنف صادر شده است!

انجمن صنفی فیلم‌سازان انیمیشن

سینماپرس: رییس هیات مدیره انجمن فیلم‌سازان انیمیشن ایران از صدور شناسه ملی برای این صنف از سوی وزارت کار خبر داد.

به گزارش سینماپرس، امیر سحرخیز رئیس هیأت مدیره انجمن فیلم‌سازان انیمیشن ایران در گفتگو با مهر، درباره آخرین وضعیت این صنف گفت: به تازگی و بعد از ثبت در وزارت کار، شناسه ملی این صنف نیز صادر شده است و ما نیز به ۱۸ صنف دارای شناسه ملی خانه سینما ملحق شدیم.

وی با اشاره به برگزاری مجمع فوق‌العاده خانه سینما در روز یکشنبه هشتم تیرماه با موضوع اساسنامه گفت: قرار بر این شد که صنوفی که به لحاظ ماهیتی با هم شباهت دارند، نماینده مشترکی را معرفی کنند تا اساسنامه را برای اصلاح بررسی کنند.

سحرخیز تاکید کرد: در واقع اگر همه صنوف خانه سینما برای بررسی و اصلاح اساسنامه یک نماینده داشته باشند، پروسه بررسی بسیار طولانی می‌شود و ممکن است به یک نظر واحد نرسند.

وی ادامه داد: با تشدید شیوع ویروس کرونا کارگروه رفاهی و بیمه‌ای در خانه سینما راه افتاد و صنف ما نیز در این زمینه همکاری‌های لازم را با این کارگروه داشته است.

رئیس هیأت مدیره صنف انیمیشن توضیح داد: هیأت مدیره صنف انیمیشن تمام فعالیت‌های صنفی خود را به صورت دورکاری انجام می‌دهد و باید گفت که برگزاری تعداد جلسات ما درطول شیوع کرونا بیشتر از گذشته بوده است.

وی ادامه داد: مساله دیگر نیز بحث تعرفه‌های دستمزدی صنف انیمیشن است که به زودی به نتیجه می‌رسد و این اقدام بسیار مهمی به شمار می‌رود.

سحرخیز در پایان گفت: همچنین درحال تکمیل بانک اطلاعاتی اعضای صنف و وضعیت فعالیت انیماتورها هستیم که به زودی این امر نیز به پایان می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.