یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

پیشنهادی به تارانتینو برای انتخاب بازیگر «بیل را بکش ۳»

کوئنتین تارانتینو در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹

سینماپرس: ویویکا ‌ای فاکس بازیگر فیلم سینمایی «بیل را بکش» بازیگر مورد علاقه اش برای بازی در قسمت سوم این فیلم سینمایی را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، ویویکا ‌ای فاکس در مصاحبه‌ای با مجله NME، زندیا را به عنوان بازیگر مورد علاقه خود برای بازی در سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های «بیل را بکش» معرفی کرد.

ویویکا ای فاکس در قسمت نخست این فیلم سینمایی نقش ورنیتا گرین را بازی کرد که به دست شخصیتی که اوما تورمن ایفاگر نقش آن بود به طرز فجیعی کشته می‌شود.

کوئنتین تارانتینو از مدت‌ها پیش، احتمال ساخت قسمت سوم فیلم «بیل را بکش» را مطرح کرده است و همچنین طرح کلی داستان را اینگونه توضیح داد که دختر شخصیت گرین به دنبال گرفتن انتقام مادرش می‌رود. او در سال ۲۰۰۴ به اینترتینمنت ویکلی گفته بود داستان فیلم مرتبط با دختر شخصیت ورنیتا گرین به نام نیکی خواهد بود. او همچنین اعلام کرد که تمامی طرح داستان قسمت سوم را شکل داده است.

تارانتینو از همان قسمت اول طرح یک داستان انتقامی را ریخته بود چرا که در «بیل را بکش ۱» شاهد بودیم که شخصیت اصلی فیلم به کسی که مادرش را کشته میگوید، اگر در آینده احساس کرد که بابت این موضوع احساساتش جریحه دار شده و میخواهد انتقام بگیرد، منتظر او خواهد بود.

با وجود آنکه این شخصیت کودک در این فیلم توسط آمبروسیا کلی بازی شد، اما ویویکا ای فاکس می‌گوید، زندیا یک تصمیم مناسب برای نقش بزرگسالی نیک خواهد بود. فاکس معتقد است که انتخاب زندیا به عنوان این نقش تارانتینو را برای ساخت هر چه زودتر قسمت سوم ترغیب خواهد کرد.

اگر تارانتینو تصمیم بگیرد که «بیل را بکش ۳» را بسازد، می‌تواند آخرین فیلم او باشد چرا که او بارها اعلام کرده است بعد از ساخت دهمین فیلمش برای بازنشستگی برنامه ریخته است. «روز و روزگاری در هالیوود» که سال گذشته اکران شد نهمین فیلم این کارگردان بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.