یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

تهیه کننده اثر خبرداد؛

آغاز پخش مجموعه «شبکه کوچک» از آبان ماه

مسعود صفوی در نشست بررسی شخصیت های انیمیشن ایرانی

سینماپرس: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «شبکه کوچک» گفت: اگر برنامه ریزی هایمان روی روال پیش رود از اول شهریور تولید آغاز شده تا به پخش در آبان ماه برسیم.

به گزارش سینماپرس، «مسعود صفوی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «شبکه کوچک»، درباره مراحل تولید این مجموعه تلویزیونی به فارس گفت: در حال حاضر گروه دکور مشغول ساخت و ساز  دکورهای «شبکه کوچک» در سوله ای واقع در شهرک سینمایی غزالی هستند. طراحی همه دکورها به طور کامل انجام شده است و ساخت دکور ۱۵ درصد پیشروی داشته است.

وی ادامه داد: سوله ای ۲۰۰ متری در اختیار گروه تولید قرار گرفته است و دکورها شامل استودیوهای مختلف این شبکه تلویزیونی مثل استودیوی برنامه عروسکی، استاپ موشن و ... است.

این تهیه کننده همچنین درباره زمان پخش این مجموعه، افزود: اگر برنامه ریزی هایمان روی روال پیش رود از اول شهریور تولید آغاز شده تا به پخش در آبان ماه برسیم.

صفوی در ادامه با اشاره به ساخت عروسک های «شبکه کوچک» نیز گفت: طراحی عروسک ها نیز انجام شده و حدود ۵۰ درصد از این عروسک ها نیز به سرپرستی بنفشه بدیعی ساخته شده اند.  

فعالیت های این شبکه شبیه به سایر شبکه ها است و از برنامه های مختلفی تشکیل شده است. از جمله کار عروسکی، اخبار، سریال، سریال عروسکی، انیمیشن و ... که در ۶۰ دقیقه است. کلیت این شبکه با محوریت کودک و نوجوان، روی محوریت خانواده است.

امیرسلطان احمدی کارگردانی و سرپرست نویسندگان این مجموعه را در دو فصل ۵۲ قسمتی برای شبکه دو به عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.