یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱

شهروز ابراهیمی:

نقش منفی برایم بسیار جذاب است

شهروز ابراهیمی در سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» به کارگردانی ضیاءالدین دری

سینماپرس: شهروز ابراهیمی از چالش‌های حضور در سریال معمایی - امنیتی «خانه امن» گفت.

به گزارش سینماپرس، شهروز ابراهیمی را با حضور در سریال‌های تلویزیونی و ایفای نقش‌های مثبت در سریال‌های اجتماعی می‌شناسیم؛   اما او به تازگی نقشی متفاوت و خاکستری را در سریال «خانه امن» عهده دار شده است.

«خانه امن» سریالی معمایی – امنیتی به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است که به سفارش سیما فیلم ساخته می‌شود.

او درباره ویژگی‌های نقشی که  در سریال «خانه امن» بازی می‌کند، گفت: نقشی که در این سریال بازی می‌کنم با نام خودم «شهروز» است و بر اساس انتخاب آقای معظمی این نقش را بازی می‌کنم. این شخصیت کاملاً متفاوت و خاکستری است. یکی از آرزوهایم ایفای نقش در این ابعاد بود که برایم بسیار خوشایند است و به نظرم مخاطب فضای معمایی و خوبی را در این کار به تماشا می‌نشیند. خوشحالم که با این گروه بسیار خوب همکاری می‌کنم. آقای معظمی از دوستان من هستند و خوشحالم که به من پیشنهاد حضور در این کار را دادند.

کارگردان به تعدد پلک زدن هم توجه دارد

وی درباره حساسیت ایفای نقش «شهروز» گفت: ویژگی‌های این نقش در فیلمنامه به خوبی ذکر شده بود و آقای معظمی برای ایفای نقش‌ها بسیار با دقت هستند. او به کوچکترین ریزه کاری‌ها هم توجه دارد. در مورد نقش خودم حتی به تعدد پلک زدن من هم توجه دارد و اگر بیشتر پلک بزنم، تذکر می‌دهد. او روی تمام نقش‌ها متمرکز است.   ما با گفت و گو و بحث درباره نقش به همفکری و تعامل رسیدیم.

روایت داستانی تو در تو

بازیگر سریال «اولین شب آرامش» و «مرگ تدریجی یک رویا»  درباره  مضمون سریال «خانه امن» توضیح داد: در این سریال نقش دستیار خانم تیرانداز را بازی می‌کنم و  بیشتر بازی ام روبروی ایشان است. سناریوی این سریال ویژگی خاصی دارد و کاملاً معمایی است. داستان‌های مختلفی از جمله داستان فعالیت داعش، خلافکاری‌ها  و فعالیت نیروهای امنیتی در این مجموعه دیده شده که با توجه به قصه تودرتو و زیبایی که طراحی شده، می‌تواند بیننده را با خود همراه کند.

تلاش برای تغییر ذهنیت مخاطب 

بازیگر سریال «کلاه پهلوی»، «عملیات ۱۲۵» درباره علاقمندی اش به حضور در نقش‌های منفی گفت: نقش منفی برایم بسیار جذاب است؛ اینکه بتوانم از خودم فاصله بگیرم و نقش منفی بازی کنم، چالش بسیار خوبی است. بازی در نقش مثبت به نوعی زندگی کردن در روزمره بازیگر است و چالش چندانی ایجاد نمی‌کند. در سریال «خانه امن» نقشی خاکستری را ایفا می‌کنم که با شخصیت خودم کاملا متفاوت است و امیدوارم توانسته باشم، قالب همیشگی را بشکافم و ذهنیت مخاطب از دیده شدن در نقش‌های مثبت را به هم بریزم.

وی درباره پایان بندی نقش «شهروز» گفت: پایان بندی این کاراکتر در حال نگارش است و چند جلسه کار من باقی مانده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.