سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

مریم کتان‌فروش مطرح کرد؛

نمایش زنده یک انیمیشن در فضای مجازی

 انیمیشن «حسنا کوچولو۲»

سینماپرس: مریم کتان‌فروش از اجرای یک انیمیشن به‌صورت زنده و بداهه در فضای مجازی خبر داد و تاکید کرد این پروژه تنها یک بار اجرا خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، مریم کتان‌فروش کارگردان انیمیشن درباره فعالیت‌های تازه خود در حوزه انیمیشن به مهر گفت: در حال حاضر پیش تولید یک مستند انیمیشن را آغاز کرده‌ام. این مستند انیمیشن یک موضوع اجتماعی دارد که در این پروژه قرار است برای روایت آن از انیمیشن آبستره استفاده کنم.

وی بیان کرد: با توجه به زمان طولانی پیش تولید، تولید این مستند انیمیشن در سال آتی انجام خواهد شد.

این کارگردان انیمیشن تاکید کرد: همچنین در حال آماده کردن یک انیمیشن لایو هستم که می‌توان گفت اجرای آن به صورت زنده در فضای مجازی قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: فرمتی که برای این انیمیشن مورد استفاده قرار خواهم داد، فرمت «لایو آیدیو ویژوال» است که بخش صدای آن زنده است و علاوه‌بر آن هنگام اجرا، تدوین نیز به‌صورت زنده انجام می‌شود. در واقع می‌توان گفت این اجرا به صورت بداهه نمایش داده می‌شود.

این هنرمند تاکید کرد: البته این را باید بگویم که بخش تصویری این کار بداهه نیست و یک سری فوتیج که از قبل آماده شده، خواهیم داشت که هنگام اجرا آن‌ها را تدوین می‌کنیم.

وی توضیح داد: برای این پروژه اسمی انتخاب نشده است. تصاویر این انیمیشن نیز آبستره است و با توجه به اجرای بداهه، نمی‌توان گفت که با چه موضوعی ساخته و اجرا می‌شود.

کتان‌فروش در پایان گفت: این انیمیشن تنها یک اجرا دارد و زمان آن به بعد از کرونا موکول می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.