دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛

«شکارچی کوسه‌ی کر» بازنشر شد

رمان «شکارچی کوسه‌ی کر»

سینماپرس: رمان «شکارچی کوسه‌ی کر» اثر زنده‌یاد عباس عبدی برای چهارمین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش سینماپرس، این رمان از مجموعه «رمان نوجوان امروز» ماجرای نوجوانی را که به همراه پدر و پدربزرگ خود برای صید به دریا می‌رود، بیان می‌کند.
اسماعیل نوجوان این داستان که با خانواده‌اش در جزیره قشم زندگی می‌کند، یک شب با پدر و پدربزرگ به شکار کوسه کر یا وال‌کوسه که بزرگ‌ترین کوسه و بزرگ‌ترین ماهی دنیاست، می‌روند تا بتوانند از روغن آن برای ساخت لنج استفاده کنند. اما طی حادثه‌ای قایق آن‌ها در هم می‌شکند و...
بر اساس این خبر، سه رمان دیگر زنده‌یاد عباس عبدی با عنوان‌های «روز نهنگ»، «هنگام لاک‌پشت‌ها»، و «شناگر» نیز از مجموعه رمان نوجوان امروز از سوی انتشارات کانون منتشر شده است.
«شکارچی کوسه‌ی کر» برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ منتشر شد و اکنون در چهارمین مرحله چاپ با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه برای نوجوانان ۱۵+ سال بازنشر شده است. پیش‌تر نیز از این رمان ۱۷هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.
این رمان ۱۴۴ صفحه‌ای جایزه دومین جشنواره کتاب سال قشم را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.
علاقه‌مندان می‌توانند رمان «شکارچی کوسه‌ی کر» را با قیمت ۲۱هزار تومان از تمامی فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.