دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

به گفته عوامل فیلم؛

کنستانتین دنباله‌دار نمی‌شود

فیلم سینمایی کنستانتین

سینماپرس: عوامل فیلم سینمایی کنستانتین از دلایل لغو ادامه ساخت این فیلم سینمایی گفتند.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی کنستانتین یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های سینمایی بود که درونمایه‌های مذهبی را دستخوش تغییرات عجیب و غریبی قرار داده بود و اصطلاحاً یک فیلم دجالی و ضدمسیحی شناخته می‌شد.

اخیراً اخباری مبنی بر احتمال ساخت قسمت دوم این فیلم سینمایی گفته شده بود. اما شنبه شب در رویداد هنری کامیک-کان عوامل این فیلم سینمایی از لغو ساخت قسمت دوم این فیلم سینمایی خبر دادند.

تهیه کننده این فیلم آکیا گلدزمن درباره وجوه و مشخصات خاص اکشن و تریلر این فیلم می‌گوید که این روزها سخت‌تر شده است و اینکه قرار شده بود که این فیلم را با رده سنی بزرگسال تولید کنیم. کارگردان این فیلم  «فرانسیس لارنس» در این باره می‌گوید که این فیلم را برای بزرگسالان نساخته بودم اما زمانی که دیدم درجه‌بندی سنی بزرگسال به این فیلم دادند کلافه شدم زیرا اگر قرار بود این درجه‌بندی به این فیلم تعلق بگیرد قطعاً فیلم را به شکل دیگری می‌ساختم.

گلدزمن سپس یکی از ایده‌های که قطعاً در شبکه‌های اجتماعی بلوا به پا می‌کرد را مطرح می‌کند: «می‌خواستیم که این فیلم را بسازیم اما نشد. در موردش بحث کردیم و ایده‌هایی داشتیم، این ایده را بسیار دوست داشتم که کنستانتین در یک سلول به هوش بیاید، و بخواهد هویت یک زندانی را تشخیص دهد. این ایده‌ «فرانک کابلو» نویسنده‌ فیلمنامه بود که زندانی مسیح باشد.»

بنابراین در حال حاضر عوامل اصلی این فیلم چنین فیلمی را وارد مرحله تولید نمی‌کنند مگر اینکه گروهی با ایده دیگر این داستان را ادامه بدهند.

کنستانتین محصول سال ۲۰۰۵ تنها در بازارهای جهانی بیش از ۲۳۰ میلیون دلار فروش داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.