سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

با اعلام کمپانی برادران وارنر؛

جزئیاتی از برنامه اکران تنت

فیلم سینمایی تنت

سینماپرس: کمپانی برادران وارنر بعد از چند ماه فراز و نشیب در تصمیم‌گیری، نهایتاً برنامه‌ریزی اکران فیلم «تنت» را اعلام کردند.

به گزارش سینماپرس، به نقل از هالیوود ریپورتر،  این کمپانی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است: 

«امروز، برادران وارنر اعلام می‌کند که «تنت» از ۲۶ آگست (۶ شهریور ماه ۱۳۹۹) در بیش از ۷۰ کشور دنیا افتتاح می‌شود. بزرگ‌ترین مناطق شامل استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، روسیه، اسپانیا و بریتانیا خواهد بود.

این فیلم ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور ماه ۱۳۹۹) در طول تعطیلات «روز کارگر» در ایالات متحده افتتاح خواهد شد.»

این استودیو قبلاً اعلام کرده بود که این فیلم را به صورت سنتی همزمان در آمریکا و جهان اکران نمی‌کند. قرار بود که این فیلم در تاریخ ۱۷ ژوئیه اکران شود که به دلیل خیزش دوباره کرونا به تأخیر افتاد.

این استودیو تأکید کرده بود که هدف آن‌ها اکران «تنت» در سالن‌های سینما است و اشاره کرده بودند که  «وقتی که سالن‌داران آمادگی داشته باشند و مقامات بگویند زمانش فرارسیده است، اکران خواهند کرد.» 

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا باعث شده است که اکران این فیلم با تأخیر در این کشور مواجه شود. این فیلم امکان اکران آنلاین را نیز داشت اما کارگردان این فیلم تماشای آن را فقط در پرده سینما شایسته می‌دانست.

فیلم «تنت» داستانی جاسوسی دارد و در آن «رابرت پتینسون» و «جان دیوید واشینگتن» ایفای نقش می‌کنند. این دو در این فیلم قصد دارند که با استفاده از  وارونگی زمان مانع از وقوع جنگ جهانی سوم شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.