چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

به کارگردانی خیرالله تقیانی پور؛

تصویربرداری «نجلا» به بوستان ولایت رسید

سریال «نجلا»

سینماپرس: شخصیت‌های مجموعه تلویزیونی «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور لهجه جنوبی دارند.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور این روزها در بوستان ولایت ادامه دارد.

این سریال در ۱۵ قسمت برای شبکه سه سیما تهیه و تولید می شود و نویسندگی آن را سید حسین امیرجهانی و مهدی حمزه به عهده دارند.  

بخش های مربوط به جنوب کشور در بوستان ولایت و شهرک سینمایی دکورسازی شده است اما به فراخور قصه سریال بخشی از داستان در کنار شطی در آبادان باید مقابل دوربین برود.

بنابراین گزارش اغلب کاراکترهای «نجلا» به خاطر حضور در آبادان با لهجه جنوبی صحبت می کنند نه عراقی. در این سریال فضای ملتهب سال های ۵۸ و درگیری با عراق و بعثی ها و عبور از مرز عراق که در آن زمان کار ساده ای نبود، به تصویر کشیده می شود.  

در این سریال حسام منظور در نقش عبد و سارا رسول زاده نجلا را بازی می کند. عبد عاشق دختری به نام نجلا می شود که اصالت ایرانی عراقی دارد و شرط او برای ازدواج با عبد بردن او به کربلا در اربعین است.

به گزارش فارس، تصویربرداری سریال ۱۵ قسمتی «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی این روزها در لوکیشن بوستان ولایت با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است و برای پخش از شبکه سه سیما در ایام اربعین حسینی آماده خواهد شد.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و با هنرمندی هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

همچنین قرار است این سریال در ماه محرم امسال از شبکه سه پخش شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.