شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

به کارگردانی «سعید ابوطالب»؛

رئالیتی شوی «۷۷ ساعت» کلید خورد!

برنامه «۷۷ ساعت»

سینماپرس: رئالیتی شوی جدید سعید ابوطالب برای شبکه آموزش تلویزیون با عنوان «۷۷ ساعت» کلید خورد.

به گزارش سینماپرس، سعید ابوطالب کارگردان «۷۷ ساعت» توضیح داد: کاوه خداشناس و شهرزاد کمال زاده مجری بازیگران «۷۷ ساعت» هستند و مجید افشاری، ارسلان قاسمی، سپند امیر سلیمانی، شیدا یوسفی، سولماز حصاری، نگین معتضدی و آرام جعفری چهره هایی هستند که سرگروهی تیم های مختلف شرکت کنندگان را برعهده دارند.

وی افزود: لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی نیز در کنار ۲ کارشناس دانشگاهی دکتر عجمی و مهندس اسماعیلی، این مسابقه را  داوری می کنند. تاکنون ۲ دور از مسابقه برگزار شده و  ۲ تیم از بین جوانان شرکت کننده به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده اند.

کارگردان مجموعه «۷۷ ساعت» یادآور شد: در هر دور مسابقه که ۷۷ ساعت به طول می انجامد، شرکت کنندگان که از بین جوانان مستعد دانشکاهی انتخاب می شوند آیتم های مختلف و متنوع مهارتی و فعالیت های سخت و ترسناک  ادونچر یا ماجراجویانه را انجام می دهند.

به گفته ابوطالب، این رئالیتی شو، شبانه روزی و بدون توقف و استراحت انجام می شود و به این ترتیب ۹ مسابقه خواهند داشت که ضبط آن تا اوایل شهریور طول می کشد. در پایان هر مسابقه یک گروه و در نهایت ۹ گروه برای نیمه نهایی انتخاب می شود.

وی در پایان توضیح داد: هر مسابقه با سه گروه سه نفره انجام می شود که یک بازیگر همراه دارند. در پایان مسابقه پس از ۷۷ ساعت یکی از این گروه ها به مرحله نیمه نهایی می روند. مسابقه ۲ بخش پیوسته دارد. بخش اول در روشنایی روز و در فضای باز به صورت مسابقات میدانی در کوهستان و جنگل و دریاچه سد شهید رجایی انجام می شود. با تاریک شدن هوا گروه ها مسابقه را داخل استودیو ادامه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.