یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

روی آنتن شبکه تماشا؛

حوادث ۱۱ سپتامبر را در سریال «مظنون» ببینید

شبکه تماشا

سینماپرس: سریال «مظنون» از فردا دوشنبه ۱۳ مرداد در ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، فصل نخست از سریال «مظنون» ( Person of Interest) برای نخستین بار از ساعت ۲۳ فردا ۱۳ مرداد راهی آنتن شبکه تماشا می‌شود.

داستان این سریال در ژانر اکشن و در ادامه‌ حوادث یازده سپتامبر می گذرد. پس از حمله به برج‌های دوقلوی نیویورک، دولت آمریکا تصمیم می‌گیرد که با استفاده از نوابغ رایانه‌ای، دستگاهی با هوش مصنوعی بسازد که با استفاده از دوربین‌های نظارتی و مداربسته، حملات تروریستی را پیش بینی کند. هارولد فینچ با بازی مایکل امرسون یکی از همین نوابغ است. او که میلیاردر و هکری بی نظیر است، این دستگاه را می‌سازد، آن را مهر و موم کرده و در اختیار دولت قرار می‌دهد. دستگاهی سری که بر همه چیز نظارت می‌کند و تنها هشت نفر از وجود آن آگاه هستند.  

 پخش این سریال از ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۱ در شبکه CBS آغاز و آخرین قسمت از آخرین فصل سریال نیز در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۶ روی آنتن رفت. سازنده‌ Person of Interest جاناتان نولان است و توانسته است امتیاز ۸٫۵ از ۱۰ تارنمای IMDB، نمره‌ ۸٫۶ از ۱۰ تارنمای TV.com و نیز امتیاز ۹۵٪ وبسایت راتن تومیتوز را کسب کند.

آماده سازی این سریال توسط شبکه نمایش سیما صورت گرفته و دوبله آن به مدیریت سعید شیخ زاده در واحد دوبلاژ سازمان صدا و سیما انجام شده است. منوچهر زنده دل، زهره شکوفنده، سعید مظفری، شروین قطعه ای، همت مومیوند، اکبر منانی، بهروز علیمحمدی و فریبا رمضان پور از گویندگان این سریال درام و جنایی هستند.

سریال «مظنون» از فردا دوشنبه، ۱۳ مرداد در ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش شده و در ساعت ۵ و ۱۱ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از این شبکه بازپخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.