دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

تهیه‌کننده برنامه مطرح کرد؛

«عصر»در انتظار بهبودی نادرطالب‌زاده

نادر طالب زاده

سینماپرس: تهیه کننده برنامه «عصر» بیان کرد که نادر طالب زاده مجری و مستندساز که به کرونا مبتلا شده است هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می برد.

به گزارش سینماپرس، حمید جوادی تهیه‌کننده برنامه «عصر» درباره وضعیت نادر طالب‌زاده که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده است، به مهر گفت: خدا را شکر آقای طالب‌زاده اکنون وضعیت خوبی دارد و جای نگرانی نیست.

وی درباره وضعیت جسمانی نادر طالب‌زاده و شرایط مراقبتی وی نیز اظهار کرد: آقای طالب‌زاده اکنون در بخش عمومی بیمارستان بستری است که بیشتر برای اطمینان خاطر است وگرنه با توجه به روند بهبودی می‌توانست در منزل هم بستری شود.

جوادی همچنین بستری بودن طالب‌زاده را به توصیه پزشکان و برای بهبود وضعیت درمانی دانست و عنوان کرد: از آنجایی که نیاز بود آقای طالب‌زاده چکاب شود و آزمایش‌های لازم هم صورت بگیرد، در حال حاضر ایشان در بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار گرفته است، وگرنه خدا را شکر با اینکه درگیر بیماری کرونا شده‌اند اما ریه‌هایشان آسیب ندیده است.

وی در توضیح بیشتر درباره روند ابتلای مجری و کارشناس برنامه «عصر» به ویروس کرونا ادامه داد: نادر طالب‌زاده حدود یک هفته پیش به کرونا مبتلا شد و امروز برای پیگیری روند درمانی در بیمارستان بستری شد که امیدواریم به زودی بهبود پیدا کند.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «عصر» درباره اینکه چه زمانی می‌توانند دوباره برنامه «عصر» را به تولید برسانند بیان کرد: منتظر بهبودی کامل هستیم و امیدواریم بتوانیم هفته بعد و یا نهایتاً بعد از استراحت آقای طالب‌زاده تا دو هفته دیگر، برنامه «عصر» را روی آنتن ببریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.