دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

توسط مصطفی فعله‌گری؛

آغاز نگارش فیلمنامه شهید «ابراهیم هادی»

شهید ابراهیم هادی

سینماپرس: فیلمنامه زندگی شهید هادی بعد از اتمام مراحل تحقیق و پژوهش وارد مرحله نگارش فیلمنامه شده است.

به گزارش سینماپرس، محسن سلیمانی نویسنده و کارگردان سینما، خبر از آغاز نگارش فیلمنامه شهید ابراهیم هادی داد.

وی که قبل‌تر خبر آغاز تحقیق و دیگر مراحل پیش تولید را داده بود به خبرنگار تسنیم گفت: ما بعد از اینکه مراحل تحقیق و پژوهش را به اتمام رساندیم به اتفاق جناب استاد فعله‌گری که یکی از شناخته شده‌های ادبیات و فیلمنامه است، روند نگارش فیلمنامه را آغاز کردیم و وارد فاز فیلمنامه شده‌ایم.

سلیمانی در ادمه اظهار کرد که چند نفر از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری این پروژه با ما همکاری می‌کنند. البته با برخی از نهادهای فرهنگی و انقلابی نیز برای همکاری رایزنی شده است که منتظرند تا فیلمنامه نهایی نوشته بشود تا پروسه تولید کلید بخورد. در حال حاضر دغدغه اصلی و تمرکز ما کار روی فیلمنامه است.  

وی علت انتخاب فعله‌گری را به عنوان نویسنده نگاه حماسی وی به ادبیات و هنر و خلق قهرمان عنوان کرد که به فیلم و فرآیند آن کمک می‌کند. سلیمانی همچنین خبر داد که مدت زمان نگارش فیلمنامه ۶ ماه  خواهد بود اما با توجه به شرایطی که کرونا برای ما ایجاد کرده است باید دید که چه زمانی را می‌توانیم برای فیلمبرداری در نظر بگیریم.

آقای فعله‌گری نیز بعد از آشنایی با این شهید شیفته وی شدند و برای نگارش فیلمنامه ابراز علاقه کردند. امیدواریم بتوانیم با کمک ایشان و دعای شهید ابراهیم هادی فیلمنامه خوب و قهرمانی در خور شأن این شهید بسازیم. فعله‌گری نویسنده رمان‌ها و داستان‌های متعددی است که از میان آنها کتاب «باران تمشک» وی صاحب جایزه قلم زرین شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.