سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

تهیه کننده سینما مطرح کرد؛

سازمان سینمایی به کمک اهالی سینما بیاید

مسعود ردایی

سینماپرس: مسعود ردایی معتقد است در شرایط بحرانی فعلی، بجز خانه سینما و سازمان سینمایی، همه باید به قشر نیازمند سینما کمک کنند.

به گزارش سینماپرس، مسعود ردایی تهیه کننده سینما، درباره وضعیت معیشتی برخی از عوامل سینما در دوران کرونا به خصوص آن‌ها که چند ماه بیکار هستند و بهترین و مهمترین بسته معیشتی که می‌توان برای آن‌ها در شرایط فعلی در نظر گرفت، به خبرنگاران جوان، گفت: قاعدتا یکی از بخش‌هایی که در این زمینه باید قدم بردارد خانه سینما و مرحله بالاتر از آن سازمان سینمایی است. در شرایطی که بخش پرتلاش سینماگران دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند، باید به این عزیزان کمک شود. مشکل اقتصادی فقط دامن‌گیر سینماداران، بخش تولید، کارگردان و بازیگر نیست بلکه بیشتر متوجه افرادی است که جلوی چشم نیستند اما کارهای بزرگی انجام می‌دهند.

او افزود: مشخصا در چنین شرایطی بیش از هرچیز مسائل مالی برای این افراد مهم است. قاعدتا سینماگران در طول کار حرفه ای خود، در گروه‌های تولید قرار می‌گرفتند و دستمزدهایی دریافت می‌کردند؛ اما چندماهی است به علت بحران کرونا دیگر درآمدی ندارند و این موضوع آن‌ها و زندگی شان را به شرایط بحرانی کشانده است.

این تهیه کننده با بیان اینکه خود اهالی سینما فارغ از خانه سینما و سازمان سینمایی می‌توانند در حمایت از قشر ضعیف تاثیرگذار باشند، اظهار کرد: چرا نباید ما به عنوان اهالی سینما که مانند یک خانواده هستیم به همکارانمان کمک کنیم!؟ البته که این نیاز به سازماندهی دارد. به عنوان نمونه من و امثال من که می‌توانیم حمایت کنیم، باید توسط خانه سینما و مجمع صنفی و شورایعالی تهیه کنندگان سازماندهی شویم.

ردایی در پایان عنوان کرد: قشری از سینما هستند که در شرایط عادی به لحاظ اعتباری و مادی در شرایط خوبی قرار دارند. این‌ها باید پیش قدم باشند و حتما به اقشار ضعیف کمک کنند. حتی می‌توان با شعار «همه یک خانواده هستیم» و یا هشتک‌هایی با این مضمون اتفاقات خوبی را رقم زد؛ همکاران ما و همان‌هایی که به ما کمک می‌کنند تا فیلمی ساخته شود و صنعت سینما را در شرایط درستی قرار دهند، الان نیاز به حمایت دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.