دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

روی آنتن شبکه جام جم؛

آشنایی با ضرب المثل های فارسی در «روز خوش»

برنامه روز خوش

سینماپرس: برنامه «روز خوش» سه شنبه ۲۱ مرداد مخاطبان شبکه جام جم را با ضرب المثل های ایرانی و فارسی آشنا می کند.

به گزارش سینماپرس، حمیدرضا امیرافضلی شاعر و نویسنده سه شنبه ۲۱ مرداد ماه با موضوع ضرب المثل های فارسی مهمان برنامه «روز خوش» خواهد بود.

«چنین است رسم سرای درشت ...» یکی از ضرب المثل های قدیمی فارسی است که در این برنامه درباره این ضرب المثل و ریشه و مصرع تکمیلی آن گفتگو می شود.

همچنین در این برنامه، علیرضا زمانی کارشناس خلاقیت و ایده پردازی به موضوع استراتژی ارتباط های بی ربط برای ایده پردازی می پردازد.

در ادامه نسا جمالی، کارشناس ارشد پژوهش، پرورش خلاقیت در کودکان ابزار هنر را بررسی می کند و آیتم «خوش قلم» نیز کتاب در «آسمان جان» اثر، شاهنامه پژوه میرجلال الدین کزازی که به بیان دیدگاه های خود در مورد شاهنامه و فردوسی پرداخته است را معرفی می کند.

برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبار و رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت های ایرانیان توسط مهدی آقابیگی پخش می شود.

مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.