شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

سینمای جهان؛

فیلمی نژادپرستانه که به سرنوشت «بر باد رفته» دچار شد

فیلم سینمایی «زین‌های شعله ور»

سینماپرس: شبکه HBO Max پس از فیلم «بر باد رفته»، یکی دیگر از فیلم‌های نژادپرستانه را با توضیحاتی درباره آن به نمایش درآورد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، شبکه HBO Max پس از فیلم «بر باد رفته» به یکی دیگر از فیلم‌های خود نیز هشدارهایی مبنی بر مضامین نژادپرستانه اضافه کرد.

در حال حاضر فیلم سینمایی «زین‌های شعله ور» به کارگردانی مل بروکس با مقدمه‌ای جدید، از سوی شبکه HBO Max نمایش داده می‌شود.

هنوز مشخص نیست که این مقدمه از چه زمانی به این فیلم که کلیون لیتل و جین وایلدر در آن به نقش آفرینی پرداخته اند، اضافه شده است؛ اما احتمالاً بعد از ماه ژوئیه بوده است.

مدتی قبل موقعیتی مشابه برای فیلم سینمایی «بر باد رفته» به وجود آمد که بعد از آغاز نمایشش در این شبکه به خاطر داستان و مضامین نژادپرستانه، از فیلم‌های شبکه HBO Max حذف شد. این فیلم سینمایی که محصول سال ۱۹۳۹ است، در ماه ژوئن با محتوایی اضافی و یک مقدمه که از شبکه HBO به خاطر مضامین داخل فیلم سلب مسئولیت می‌کند، دوباره نمایش داده شد.

ژاکلین استورات، شخصی است که این مقدمه‌ها را به ابتدای هر دو فیلم «بر باد رفته» و «زین‌های شعله ور» اضافه کرده است. مقدمه فیلم «زین‌های شعله ور» که بیش از سه دقیقه است، علاوه بر رد مضامین نژادپرستانه فیلم، اطلاعاتی را نیز از پشت صحنه این فیلم سینمایی ارائه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.