شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

نادر فلاح:

تا وقتی که کرونا از کشور نرود نمی‌توان امیدی به تئاتر و حتی سینما داشت

نادر فلاح

سینماپرس: بازیگر سریال «زمین گرم» گفت: در کل اگر کاری را دوست نداشته باشم در آن بازی نمی‌کنم، محرم جزو اصلی باورهای من است، «امام حسین (ع)» برای من از درجه بالایی برخوردارند و همیشه ارادت ویژه‌ای به ایشان دارم.

به گزارش سینماپرس، نادر فلاح در گفت‌وگو با میزان، پیرامون پخش سریال تلویزیونی «زمین گرم» در ماه محرم سال جاری گفت: از نظر من سریال «زمین گرم» با استقبال خوبی روبرو می‌شود، زیرا به هر صورت اکثریت مخاطبین با قلم سعید نعمت الله آشنا هستند و مخاطبان پیش از این نیز از سریال‌های که این فیلمنامه نویس به نگارش درآورده استقبال کرده‌اند.

وی در همین راستا ادامه داد: سعید نعمت الله پیش از کارگردانی این اثر در فیلمنامه نویسی خودش را ثابت کرده و حال که شخصا کارگردانی سریال «زمین گرم» را انجام داده می‌توان امیدوار بود که با قدرت بسیار بهتری روبروی مخاطب قرار گیرد، در کل به عنوان بازیگر، قصه سریال «زمین گرم» را بسیار دوست داشتم و احتمال می‌دهم که مخاطبان هم با آن ارتباط برقرار کنند.

////////////////////

بیشتر بخوانید:

برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی فلاح درباره بازیگری سینما اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «زمین گرم» درباره مضمون این اثر تاکید کرد: در کل داستان در قالب تقابل بین خیر و شر می‌گذرد، این تقابل به طور معمول در آثار مناسبتی دیده می‌شود که در نهایت شر مغلوب می‌شود، این نوع از مضامین اعتقادی هستند و از نظر من برای چنین ماه‌هایی کاملا به جا تولید می‌شوند. با این وجود این سریال با تمام آثاری که در ماه محرم ساخته شده اند از لحاظ داستانی متفاوت است و تغییر و تحول شخصیت‌ها در آن به شکل تازه‌ای به نمایش گذاشته شده اند.  

وی در رابطه با نقش خود در سریال «زمین گرم» تصریح کرد: این نقش جزو کارکترهای اصلی سریال «زمین گرم» است و با نقش‌هایی که من پیشتر بازی کرده بودم متفاوت است، به شدت نقشم را در سریال «زمین گرم» دوست دارم، پیشتر تجربه همکاری با نعمت الله را داشته‌ام و در کل از این همکاری لذت می‌برم.

فلاح در همین راستا اضافه کرد: خوشبختانه نقشی که بازی می‌کنم در روند دراماتیک قصه موثر است و پرداخت خوبی هم از آن شده است، این کاراکتر موقعیت‌ها و فراز و نشیب پیچیده‌ای دارد و به همین دلیل من آن را بسیار دوست دارم.  

ارادت ویژه‌ای به «امام حسین (ع)» دارم/ «زمین گرم» اثری متفاوت در ماه محرم خواهد بود

بازیگر فیلم سینمایی «درخونگاه» درباره بازی در سریالی مناسبتی اضافه کرد: در کل اگر کاری را دوست نداشته باشم در آن بازی نمی‌کنم، محرم جزو اصلی باورهای من است، «امام حسین (ع)» برای من از درجه بالایی برخوردارند و همیشه ارادت ویژه‌ای به ایشان دارم. به عنوان یک بازیگر وقتی در پروژه‌ای قرار می‌گیرم که در ماه محرم پخش می‌شود به سرعت حضور در آن را قبول می‌کنم، زیرا جزو باورهای من است.  

وی درباره وضعیت تئاتر در سال جاری خاطرنشان کرد: تا وقتی که کرونا از کشور نرود نمی‌توان امیدی به تئاتر و حتی سینما داشت، تمامی اماکنی که مردم باید در آن جمع شوند لطمه خورده اند و به همین دلیل نمی‌توان امیدی به اجرای تئاتر در سال جاری داشت. اگر تلویزیون این روزها فعال است به این دلیل است که با واسطه به مخاطب می‌رسد. تا وقتی که وضعیت کرونا مشخص نشود بدون شک تئاتر با همین وضعیت فاجعه بار به کار خود ادامه می‌دهد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.