سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

روی آنتن شبکه امید؛

«فوق العاده» برنامه‌ای ویژه کنکوری‌ها

برنامه "فوق‌العاده"

سینماپرس: برنامه ای ویژه داوطلبان کنکور با عنوان «فوق العاده» از امشب روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور در روزهای باقیمانده به این آزمون دچار اضطراب و فشارهای روانی و عاطفی زیادی می شوند. همین مقوله سبب می شود برخی از داوطلبان علی‌رغم مطالعه زیاد و آمادگی بالای تحصیلی عملکرد مناسبی در کنکور نداشته باشند و نتیجه مطلوبی را کسب نکنند.

در همین راستا شبکه امید با در نظر گرفتن برنامه ای ویژه داوطلبان کنکوری سعی دارد اضطراب و فشارهای روانی این قشر را مدیریت کند تا بهترین عملکرد را در کنکور داشته باشند.

برنامه «فوق العاده»، میزبان کارشناسان و روانشاسان خبره خواهد بود و با آنان در جهت ارائه روش هایی برای مقابله با اضطراب و رسیدن به آرامش روانی داوطلبان گفت و گو خواهد کرد.

از دیگر بخش های این برنامه پرداختن به اخبار ویژه کنکور، تهیه گزارش از داوطلبان در محل برگزاری کنکور و بیان حس و حال آنان قبل و بعد از آزمون، دعوت از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته و گفتگو با آنان، پرداختن به طنز انتقادی ویژه کنکور و مرور خاطرات طنازانه افراد سرشناس از حضورشان در کنکور خواهد بود.

برنامه «فوق العاده» به تهیه کنندگی علیرضا محمدخانی از روز سه شنبه ۲۸ مرداد ساعت ۲۳ به مدت ۵ شب روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.