چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

در آستانه اکران «انگاشته»؛

«تلقین» نولان صدرنشین گیشه انگلیس شد

تلقین*

سینماپرس: در فاصله چند روز مانده به اکران فیلم «انگاشته»، فیلم قدیمی‌ کریستوفر نولان صدرنشین گیشه انگلیس و ایرلند شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «تلقین» محصول کمپانی برادران وارنر که به مناسبت ده سالگی‌اش در سینماهای انگلیس و ایرلند اکران شده است، طبق آخرین آمار ارائه شده، بیش از ۲۷۳ هزار دلار فروخته و صدرنشین گیشه این دو کشور شده است.

«تلقین» ساخته کریستوفر نولان در تاریخ ۱۲ آگوست در ۳۱۳ سینما اکران مجدد خود را آغاز کرده است. این در حالی است که فیلم جدید و مورد انتظار این کارگردان، ۲۶ آگوست برای نخستین بار در سینماها نمایش داده می‌شود.

فیلم جدید راسل کرو به نام «نامتعادل» هم توانست در هفته سوم اکران با در اختیار داشتن ۲۸۲ سینما در حدود ۱۷۹ هزار دلار بفروشد. در آمار فروش این فیلم نسبت به هفته گذشته، افزایشی ۱۶ درصدی را شاهد هستیم. در مجموع فروش این فیلم به ۸۹۰ هزار دلار رسیده است.

فیلم سینمایی «پینوکیو» به کارگردانی ماتئو گارونه با نقش آفرینی بنینی، در هفته نخست اکران با ۱۴۳ هزار دلار فروش، به جایگاه سوم گیشه انگلستان رسید. در میان عنوان‌هایی که تازه اکران خود را آغاز کرده‌اند میتوان به دو فیلم «قانون شکسته» و «دندان بچه» اشاره کرد که به ترتیب با فروش ۶۹ و ۵۱ هزار دلار به جایگاه ششم و هشتم گیشه رسیدند.

در هفته پیش رو فیلم‌های دیگری از جمله «گوسفند بدون چوپان» و همچنین «بچه کاراته» مجدداً اکران خواهند شد. در گیشه این کشور نگاه‌ها به روز ۲۶ آگوست دوخته شده است؛ چرا که قرار است فیلم سینمایی «انگاشته» در بیش از ۳۰۰ سینما اکران شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.