یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

محمدعلی نجفی مطرح کرد؛

اولویت‌های هیأت مدیره جدید خانه سینما/کدشناسه «کارگردانان» صادرشد

محمدعلی نجفی

سینماپرس: محمدعلی نجفی رییس جدید هیات مدیره «خانه سینما» ضمن اشاره به اولویت‌های این هیأت در دوره جدید، درباره ابهامات مطرح‌شده پیرامون صدور کد شناسه ملی برای کانون کارگردانان، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدعلی نجفی رییس جدید هیات مدیره «خانه سینما» درباره اولویت‌های کاری هیأت مدیره دوره پانزدهم این نهاد صنفی به مهر توضیح داد: یک لیست از فعالیت‌های نیمه‌کاره هیات مدیره «خانه سینما» در دوره چهاردهم آماده شده است که در جلسه روز سه‌شنبه ۱۸ شهریور توسط هیات مدیره جدید، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و براساس آن اولویت‌بندی فعالیت‌ها و برنامه‌ها مشخص می‌شود.

وی همچنین توضیح داد: البته پانزدهمین هیات مدیره خانه سینما برنامه‌های تازه‌ای نیز دارد که با بحث و گفتگو به نتیجه نهایی می‌رسد و برای اجرایی شدن آن اقدام می‌کنیم. البته فعالیت‌های هیات مدیره قبلی به اندازه‌ای اهمیت دارد که بخواهیم همان‌ها را پیگیری و بررسی کنیم.

نجفی در پاسخ به این پرسش که انتخاب مدیرعامل جدید خانه سینما چه زمانی انجام می‌شود، گفت: این مساله نیز در مرحله بحث و گفتگو است و در جلسات بعد درباره آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی تاکید کرد که از این به بعد اخبار و اطلاعات «خانه سینما» توسط علی قائم مقامی سخنگوی این دوره از هیات مدیره خانه سینما در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

محمدعلی نجفی که نماینده کانون کارگردانان در انتخابات دوره پانزدهم هیأت مدیره این نهاد صنفی بود، درباره ابهامات مطرح شده پیرامون دریافت کد شناسه ملی برای کانون کارگردانان سینمای ایران و برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی‌بر غیرقانونی بودن حضور این صنف در انتخابات تأکید کرد: کد شناسه موردنظر برای کانون کارگردانان پیش از این صادر شده بود اما به دلیل مشکل اینترنتی این کد در موعد مقرر به دست ما نرسیده بود.

این کارگردان تاکید کرد: کد شناسه ملی کانون کارگردانان در حال حاضر دریافت شده و این کد را به وزارت ارشاد و هیات مدیره قبلی خانه سینما ارائه کرده‌ایم. مطمئن باشید اگر این کد اعلام نمی‌شد، اولین جلسه هیات مدیره «خانه سینما» نیز برگزار نمی‌شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.