یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

تهیه‌کننده مطرح کرد؛

پیش‌تولید «ابوذر زمان» منتظر بودجه است

طالقانی

سینماپرس: محمد صادق پهلوان‌زاده درباره تعویق در تولید سریال «ابوذر زمان» با محور آیت‌الله طالقانی که قرار بود در سیمای مرکز استان البرز به تولید برسد،‌ توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدصادق پهلوان‌زاده تهیه‌کننده تلویزیون درباره روند ساخت سریالی با محور آیت‌الله طالقانی که ۱۹ شهریور سالگرد درگذشت وی بود، به مهر بیان کرد: فیلمنامه این سریال با نام موقت «ابوذر زمان» برای تولید در سیمای مرکز استان البرز در دست نگارش است که ابتدا در ۲۶ قسمت تصویب شد منتها زندگی و شخصیت او در روند انقلاب و سابقه مبارزاتی وی در ۲۶ قسمت نمی‌گنجد.

وی ادامه داد: نگارش سریال در حال حاضر با ۴۰ قسمت پیش می‌رود و امیدوارم معاونت امور استان‌های صداوسیما این نکته را لحاظ کند چراکه قصه این سریال و شخصیت وارسته و جامع آیت الله طالقانی در ۲۶ قسمت جمع نمی‌شود.

تهیه‌کننده سریال آیت‌الله طالقانی درباره به تعویق افتادن تولید این مجموعه که یکی دو سال است درباره خبر داده می‌شود، بیان کرد: امیدوارم همت شود تا کار را به پیش تولید برسانیم، ما آماده پیش تولید هستیم و باید بودجه برسد. این سریال در استان البرز به تولید می‌رسد و مسئولان البرز هم باید همت کنند تا بخشی از این بودجه پرداخت شود.

وی با اشاره به سریال‌هایی که در استان‌ها به تولید می‌رسند، گفت: برخی از سریال‌هایی که در استان‌ها ساخته می‌شوند بار مالی بالایی دارند و بر این اساس در همه استان‌ها مشارکت استانی صورت می‌گیرد.

پهلوان زاده با اشاره به تفاهم‌نامه با استانداری البرز توضیح داد: برای تولید سریال «ابوذر زمان» تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت امور استان‌های صداوسیما و استاندار وقت البرز در سال ۹۷ برای تامین ۵۰ درصد بودجه سریال امضا شد که با تغییر استاندار طی این دو سال عملاً کار به تعویق افتاد و در حال حاضر منتظر همت استان هستیم تا سریال به پیش تولید برسد.

وی در پایان گفت: اگر استانداری برای تامین بودجه سریال برای شخصیت بزرگی مثل آیت‌الله طالقانی زودتر به نتیجه برسد و تدارکات فراهم شود امسال می‌توان پیش تولید را شروع کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.