دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

در گیشه جهانی؛

«انگاشته» کریستوفر نولان ۲۰۰ میلیون دلاری شد

فیلم سینمایی انگاشته

سینماپرس: با وجود فروش نامناسب فیلم سینمایی «انگاشته» در گیشه آمریکا، این فیلم توانست مرز ۲۰۰ میلیون دلار فروش در گیشه جهانی را پشت سر بگذارد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «انگاشته» اثر جدید کریستوفر نولان در گیشه آمریکای شمالی، جایی که هنوز سینماهای لس آنجلس و نیویورک تعطیل هستند، مورد استقبال واقع نشد؛ اما همچنان به فروش موفقیت آمیز خود در گیشه‌های جهانی ادامه می‌دهد و تا کنون به فروش ۲۰۷ میلیون دلاری نزدیک شده است.

طی این هفته فیلم سینمایی «انگاشته» ۶.۷ میلیون دلار در سینماهای آمریکا فروش داشت تا در نهایت فروش گیشه داخلی آن به ۲۹.۵ میلیون دلار برسد. در مقایسه با هفته گذشته این فیلم افت ۲۹ درصدی داشته است. در میزان بلیت فروشی فیلم کریستوفر نولان به تفکیک کشورها، چین با ۵۰ میلیون دلار در صدر قرار دارد.

فیلم سینمایی «انگاشته» در آمریکا که حدود ۶۵ الی ۷۵ درصد از سینماها بازگشایی شده اند، نسبت به هفته گذشته در ۱۰۰ سینمای جدید نیز برای نخستین بار اکران شد. «انگاشته» ۲۰۰ میلیون دلار بودجه تولید داشته است و گفته می‌شود باید به فروشی ۴۰۰ الی ۴۵۰ میلیون دلاری در گیشه سراسری و جهانی برسد تا سود کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.