دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

در وزارتخانه صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه همکاری وزارت بهداشت و جشنواره «سلفی ۲۰»

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»

سینماپرس: تفاهمنامه همکاری میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» به منظور هم افزایی در حوزه فرهنگ سلامت و ارتقای سطح کیفی برگزاری این رویداد امضا شد.

به گزارش سینماپرس، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» به منظور قدردانی از تلاش های قهرمانان و نکوداشت یاد شهدای سلامت، هم افزایی در حوزه فرهنگ سلامت و ارتقای سطح کیفی برگزاری این رویداد تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

این تفاهمنامه در نشستی با حضور کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و مریم دوستی موسس و دبیر جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» در محل وزارتخانه منعقد شد.

به دنبال این همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حمایت های مادی و معنوی خود را در قدردانی از قهرمانان و شهدای سلامت، برگزیدگان رویداد، معرفی کارشناسان و متخصصان جهت مشورت در ارتباط با کرونا و مباحث سلامت محور جشنواره و حضور نمایندگانی در بخش های مختلف متعهد شده است.

اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» پاییز ۹۹ به صورت آنلاین برگزار می شود. این رویداد با دریافت ۴۲۰ اثر از فیلمسازان حرفه ای و مردمی در حال حاضر در مرحله انتخاب آثار برای راهیابی به رقابت نهایی و مرحله داوری قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.