سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

رضا رویگری:

هیچ حمایتی از سوی مسئولین فرهنگی نشده‌ام

رضا رویگری

سینماپرس: بازیگر فیلم «اجاره نشین ها» گفت: نزدیک به چهارصد میلیون تومان از تمامی آثاری که بازی کردم طلب دارم، اگر آن پول را داشتم امروز مجبور نبودم برای درمانم به هر در بزنم. اما متاسفانه این دستمزدها هنوز پرداخت نشده و بعید می‌دانم که اتفاق مثبتی حاصل شود.

به گزارش سینماپرس، رضا رویگری در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: متاسفانه وضعیت جسمانی‌ام نسبت به گذشته فرق چندانی نکرده است، برای بهبود نیاز به فیزیوتراپیستی دارم که به منزل بیاید منتها این اتفاق هزینه‌های زیادی را برای من در بر دارد. متاسفانه وضعیت مالی ام چندان خوب نیست و هیچ حمایتی هم از سوی مسئولین فرهنگی نشده‌ام.

وی درباره وضعیت خود در دوران کرونا اظهار کرد: من در اکثریت روزها و ماه‌های گذشته در خانه مانده ام، مگر اینکه بخواهم تا سر کوچه بروم تا از خانه خارج شوم، در بیشتر مواقع اگر بخواهم بیرون بروم باید کسی همراهم باشد، طی این مدت بیشتر خانه بوده‌ام.

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره پیشنهادات بازیگری که به وی شده اظهار کرد: واقعیت چند کار پیشنهاد داشتم، اما فیلمنامه‌ها تا حدی ضعیف بودند که ترجیح دادم در آن‌ها بازی نکنم، مدت زیادی است که کار نکرده ام و عطش بازی دارم، اما دلیل نمی‌شود که چنین کارهایی را قبول کنم. من در حال حاضر آمادگی کامل برای بازیگری دارم، اما کسی سراغم نمی‌آید.

وی با اشاره به وضعیت قراردادهای بازیگران ادامه داد: من مبالغ بسیار زیادی را طلبکارم که هنوز نقد نشده اند، واقعیت آن زمان که توان داشتم به دنبال پولم می‌دویدم، اما این روزها کمی این اتفاقات سخت است، نزدیک به پانصد میلیون چک و طلب دارم، اما هیچکس حاضر به پرداخت آن‌ها نیست و من نیز با قرارداد دستم به جایی نمی‌رسد.

بازیگر فیلم «اجاره نشین ها» با اشاره به روند طولانی دریافت دستمزد بازیگران از تهیه کننده اظهار کرد: متاسفانه روند پرداخت دستمزدها آنقدر مشمول گذر زمان می‌شود که بازیگر قید پولش را بزند، برخورد قاطعی با این عدم تعهدها وجود ندارد، بازیگر اگر بخواهد دستمزدی که حقش بوده را دریافت کند باید ماه‌ها بدود تا سر آخر بخش ناچیزی از آن مبلغ اصلی دستش را بگیرد.

این بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در همین رابطه ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به قضیه قرارداد بازیگران ورود کند، این وزارتخانه باید قراردادی رسمی و قابل پیگیری به دفاتر سینمایی ارائه دهد، من نمی‌فهمم چطور و چگونه هرکسی به هر نحوی که می‌خواهد در این سینما قرارداد می‌نویسد و چرا این قراردادها هیچ دردی از بازیگر دوا نمی‌کنند.

وی درباره مبلغ طلب خود از پروژه‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته افزود: نزدیک به چهارصد میلیون تومان از تمامی آثاری که بازی کردم طلب دارم، اگر آن پول را داشتم امروز مجبور نبودم برای درمانم به هر در بزنم. اما متاسفانه این دستمزدها هنوز پرداخت نشده و بعید می‌دانم که اتفاق مثبتی حاصل شود.

رویگری درباره حضورش در فضای مجازی اظهار کرد: من نه بلدم و نه می‌خواهم که در فضای مجازی صفحه داشته باشم، حوصله حواشی را ندارم و ترجیح می‌دهم در دنیای واقعی آدم‌ها را ببنیم و با آن‌ها همکلام شوم. به هیچ وجه هم موافق اظهار نظر سیاسی بازیگران در صفحات مجازی یا جشن‌های سینمایی نیستم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.